Selamat Datang Ke    Blog Sepang Kederang   Tetap Melawan Walau Tertawan...!!!  Fixed Versus Although captive..!!  虽然俘虏固定对战...!!!  बंदी हालांकि फिक्स्ड बनाम...!!!   ثابت مقابل على الرغم من أن الأسير


Mar 26, 2010

Bhg 2 : UMNO Dah Mula Belajar Jadi Pembangkang...

Malam Tadi UMNO Cawangan Kg. Baru, Kertih, Kemaman telah mengadakan ceramah Umum di Balai Raya kampung berkenaan. Mereka telah menjemput dua orang pencacai untuk memberikan ceramah iaitu Sdr. Lokman Adam dan "Ustaz" Roslan Kasim.

( Roslan Kasim : kanan )
Umum mengetahui bahawa dua orang pencacai UMNO ini adalah bekas anggota PKR yang telah berpaling tadah dan menyertai UMNO. Sekarang ini mereka di bawa ke seluruh pelusuk kampung untuk memberi ceramah untuk menjilat semula kahak dan lendir air liur mereka sewaktu bersama PKR dahulu dengan menabur fitnah kepada Ketua Umum PKR DS Anwar.

( Lokman Adam : Atas )
Sepanjang mendengar sesi ceramah mereka berdua, saya berpendapat bahawa segala apa yang telah di ucapkan hanyalah sekadar ucapan yang merapu dan begitu bodoh sekali dan tindakan mereka tak ubah seperti balachi kepada UMNO. Seperti yang di ramalkan, Topik kesukaan mereka hanyalah tertumpu kepada bekas bos mereka iaitu DS Anwar sahaja termasuklah kes liwat, fitnah dan macam-macam lagi yang kadangkala amat memualkan apabila mendengarnya.

Majlis ceramah itu juga turut menawarkan hadiah cabutan bertuah dan pemenangnya akan di umumkan pada penghujung program ceramah tersebut. Rata-rata yang datang adalah golongan tua (saluran 1) sekitar 150 orang tetapi kebanyakkannya telah beredar meninggalkan majlis tersebut sebelum ceramah berakhir kerana mereka berasa loya dan begitu tidak selesa apabila mendengar pembohongan yang keterlaluan yang telah di sampaikan oleh penceramah jemputan mereka.

Penglibatan orang muda adalah amat tidak memberangsangkan dan ini jelas telah menunjukkan bahawa anak-anak muda dah mula menolak dan rasa begitu meluat dengan UMNO lebih-lebih lagi apabila mereka mendapati pengisian program ceramah tersebut hanyalah berbentuk fitnah dan pembohongan semata-mata.
--------------------------------------------

Kah....Kah....KALAU HARAPKAN 2 EKOR BALACHI INI BERCERAMAH....GERENTI UMNO AKAN MAMPUS LAH JAWABNYA...

Kah...Kah.....BLA..BLA..BLA..BLA...ANWAR LIWAT...!!!

Kah..Kah......BLA..BLA...BLA..BLA...BLA..ANWAR EJEN YAHUDI..!!

Kah..Kah......BLA..BLA..BLA...BLA...BLA..ANWAR PENGKHIANAT BANGSA MELAYU...

Kah...Kah.....BLA...BLA..BLA..BLA...PKR PARTI PENIPU..!!!

Kah...Kah....BLA..BLA..BLA..UMNO LAH YANG TIPU MELAYU..OPPSS..TERSASUL TUAN-TUAN..!!!

Kah..Kah.....AIMAN TAK KISAH....ORANG KAFIR BENGAN MUNAFIK..ORANG MUNAFIK LAGI BAHAYA..!!

No comments:

Post a Comment