Selamat Datang Ke    Blog Sepang Kederang   Tetap Melawan Walau Tertawan...!!!  Fixed Versus Although captive..!!  虽然俘虏固定对战...!!!  बंदी हालांकि फिक्स्ड बनाम...!!!   ثابت مقابل على الرغم من أن الأسير


Mar 16, 2010

Musa Hassan Dah Mula Panas Bontot...

Datuk Ramli Yusuff akhirnya mencapai "kemenangan' setelah berjuang hampir 2 tahun setengah. Beliau di bebaskan oleh Mahkamah Syesyen Kuala Lumpur dari tuduhan kegagalan isytihar asetnya.

Kes Datuk Ramli ini dilihat sebagai siri "peperangan" melawan IGP Musa dalam kepimpinan PDRM. Lebih-lebih lagi apabila Datuk Ramli adalah orang ketiga dalam hieraki kepmpinan PDRM yang boleh menggugt IGP Musa.

Apabila Datuk Ramli mula "mengusik" orang Musa yang terlibat dengan aktiviti kongsi gelap iaitu Goh Cheng Poh @ Tengku" , maka bermulalah "api peperangan" antara orang nombor satu dengan orang nombor tiga PDRM.

Dengan bebasnya Datuk Ramli, nampaknya tidur IGP Musa dan AG Gani kembali "tidak lena". AG Gani dilihat berkerjasama dengan IGP Musa apabila Jabatan Peguam Negara tidak mengeluarkan adffidavit yang menyebabkan Datuk Ramli terpaksa menggunakan khidmat peguam luar, Rosli Dahlan.
--------------------------------------------------
Kah...Kah...LAWAN TETAP LAWAN...MENGALAH TIDAK SESEKALI..!!!

Woitt....TAKKAN NAK BIAR JE..MARUAH MESTI DI BELA..2 TAHUN TELAH DI HINA..DI CERCA..!!

Kah..kah...DRAMA HANG LEKIR VS HANG LEKIU NAMPAKNYA DAH NAK MULA..!!

Woitt......JANGAN KETINGGALAN MENGIKUTI CERITA NI..NANTI RUGI..!!

Kah..kah...KALI INI HANG LEKIU MESTI MENANG..!!!

Kah..kah...CERITA NI MESTI BEST..DAH TENTU "BOX-OFFICE"..MEMANG HAPPENING..!!


Kah..Kah..AIMAN TAK KISAH..DOSA MEMFITNAH LEBIH DAHSYAT DARI MEMBUNUH..

No comments:

Post a Comment