Selamat Datang Ke    Blog Sepang Kederang   Tetap Melawan Walau Tertawan...!!!  Fixed Versus Although captive..!!  虽然俘虏固定对战...!!!  बंदी हालांकि फिक्स्ड बनाम...!!!   ثابت مقابل على الرغم من أن الأسير


Apr 13, 2010

UMCO/BN Menipu...Dulu, Kini & Sampai Kiamat..!!!

BUKTI BN TIPU MELAYU DI BAGAN PINANGHINDU PUN KENA TIPU DI BAGAN PINANG

BN Terus Berjanji, Guna Taktik Lapuk Kempen Di Hulu Selangor

Umno-Barisan Nasional (BN) masih menggunakan taktik lapuk sebagai retoriknya dalam menambat hati pengundi menjelang pilihan raya kecil (PRK) Parlimen Hulu Selangor pada 25 April ini.

Setiausaha Perhubungan PAS Kelantan, Mohd Zaki Ibrahim, berkata fenomena itu jelas terbukti apabila sudah ada janji dicurahkan oleh kerajaan BN meskipun kempen pilihan raya belum bermula.

“Mereka (Umno-BN) boleh nafikan bahawa itu bukan janji ataupun kempen, tapi persoalannya kenapa tiba-tiba wujud agenda itu saat menjelang pilihan raya? “Saya percaya semua rakyat sudah lali dengan taktik-taktik demikian, yang sudah menjadi amalan tradisi di dalam Umno-BN," katanya.

Beliau berkata demikian sebagai mengulas kenyataan awal Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin, bertempat di Sekolah Menengah Kebangsaan Sains Hulu, baru-baru yang berjanji akan membina empat buah sekolah baru di kawasan parlimen berkenaan. Selain itu, Muhyuddin turut berjanji akan memperuntukkan sebanyak RM2 juta bagi mengatasi masalah banjir di Kampung Sentosa.
--------------------------------------------
Kah..Kah.....BN YANG CERDIK ATAU RAKYAT YANG BODOH...???

Kah..Kah.....52 TAHUN BN JADI BOSS....MELAYU..HINDU..APEK...HABIS KENA TIPU...!!

Kah.Kah.....ORANG MELAYU KENA TIPU...ITU BIASA..!!

Kah..Kah....HANYA ORANG BANGANG JE YANG SANGGUP KENA TIPU SELALU...!!

Kah..Kah....PENGUNDI DI PRK HULU SELANGOR..JANGAN JADI BANGANG LAGI...

Kah..Kah....AIMAN TAK KISAH....DAH TAHU TEMPAT TU BAHAYA..TAPI MASUK JUGAK..MEMANG SAH BANGANG ATAU GILA..!!!

No comments:

Post a Comment