Selamat Datang Ke    Blog Sepang Kederang   Tetap Melawan Walau Tertawan...!!!  Fixed Versus Although captive..!!  虽然俘虏固定对战...!!!  बंदी हालांकि फिक्स्ड बनाम...!!!   ثابت مقابل على الرغم من أن الأسير


Apr 25, 2010

UMNO Yang Bebal, Bodoh & Bangang...

TG Nik Aziz telah menempelak Jabatan Agama Islam (JAIS) yang melarang pemimpin politik berceramah di masjid untuk kepentingan politik.

"Siapa ajar tak boleh cakap politik dalam masjid. Allah memerintah manusia dengan keadilan. Keadilan ada urusan politik, dibaca dalam al-Quran, dalam masjid," katanya sambil membaca sepotong ayat al-Quran.

"Allahu Akbar, kita azan, ini politik. Mengajak orang ramai pergi ke masjid, ini politik... Ini kerja-kerja saki baki ajaran penjajah barat yang mengasingkan ajaran agama dan politik... Ini adalah ajaran karut yang ditinggalkan oleh Inggeris yang diterima oleh manusia Muslim. (Saya) rasa dukacita," katanya.

Dalam sidang media yang sama, Zaid yang juga bekas menteri kabinet menjelaskan bahawa beliau amat menghormati kealiman dan ketinggian ilmuan menteri besar Kelantan itu.

Menurutnya, beliau amat terharu apabila Nik Aziz menelefonnya sebanyak dua kali dari Mekah, memintanya bersabar ketika berdepan dengan serangan peribadi terhadapnya di Hulu Selangor.
--------------------------------------------------
Kah....Kah.....ASINGKAN AGAMA DAN POLITIK = KAFIR....!!!

Woittt.........POLITIK ADALAH SEBAHAGIAN DARIPADA AGAMA....

Kah...Kah.....AJAK ORANG KEMBALI PADA ALLAH...ITU JUGAK POLITIK...!!!

Kah...Kah.....AJAR RAKYAT SUPAYA BERTAKWA PADA ALLAH...ITU ADALAH POLOTIK..!!!

Kah...Kah.....AJAK RAKYAT BUAT PESTA MAKSIAT...ITU UMNO + IBLIS...

Kah...Kah.....IBLIS MEMANG TAK SUKA MASJID....!!!

Kah...Kah.....AIMAN TAK KISAH...PERANAN MASJID MEMANG LUAS TERMASUKLAH UNTUK BERPOLITIK...

No comments:

Post a Comment