Selamat Datang Ke    Blog Sepang Kederang   Tetap Melawan Walau Tertawan...!!!  Fixed Versus Although captive..!!  虽然俘虏固定对战...!!!  बंदी हालांकि फिक्स्ड बनाम...!!!   ثابت مقابل على الرغم من أن الأسير


May 1, 2010

Ada Seekor Babi Gila Ugut Nak Bunuh TG Nik Aziz...

( Wajah Babi Gila Yang Ugut Nak Bunuh TGNA )

Ada seekor "BABI GILA" dari pemuda Umno yang mengugut untuk membunuh Mursyidul Am Pas, Tok Guru Nik Aziz. Nama Babi Gila itu ialah Mohd Safuan Hilmi, 24 yang mengaku graduan UiTM dan kini bekerja di Syarikat Prasarana Negara Berhad membuat ugutan mahu membunuh Nik Aziz dalam komennya di satu wall perbincangan dalam facebook.

Antara ungkapan babi gila ini yang berbunyi ''Belum lengkap lagi sebab seekor lagi barua tak mati iaitu Nik Aziz. Tunggu aku pi bunuh Nik Aziz dulu baru lengkap. Setan tu tak layak duduk kat muka bumi ni lagi''

“Senang bunuh orang. Tikam jer. Aku sanggup dihukum gantung jika aku dapat bunuh Nik Aziz al Dajal tu”….
begitulah kata-kata biadap babi gila dari pemuda Umno ini.

Di minta pimpinan PAS khususnya PAS kelantan dan Tok Guru Nik Aziz sendiri membuat laporan Polis. Ini adalah satu perkara yang serius kerana jelas, Umno telah merosakan pemikiran generasi muda dan menjadikan ugutan bunuh sebagai permainan biasa. Umno harus bertanggungjawab kerana melahirkan makhluk sebiadap ini.

Laman Facebook beliau sudah ditutup…tapi ini maklumat yang sempat diambil. Harap disiasat kerana kita tidak boleh memadang kecil hal ini. Kalau dibiar, nanti lebih ramai yang besar kepala dan buat ugutan serupa.

- Sumber Drpd : Tranung kite 30/04/2010 ( hermansamsudeen )

No comments:

Post a Comment