Selamat Datang Ke    Blog Sepang Kederang   Tetap Melawan Walau Tertawan...!!!  Fixed Versus Although captive..!!  虽然俘虏固定对战...!!!  बंदी हालांकि फिक्स्ड बनाम...!!!   ثابت مقابل على الرغم من أن الأسير


May 21, 2010

Pandai Buat..Pandailah Tanggung...!!!

YANG INI NAMANYA PUN MUSA...TAPI KURANG BAGUS...

INIPUN MUSA JUGAK...TAPI BAGUS...

Kerugian Sime Darby: Musa sedia letak jawatan

Tun Musa Hitam membayangkan hanya akan meletakkan jawatan sebagai Pengerusi Sime Darby Bhd sekiranya siasatan penuh dalaman mendapati beliau dan anggota lembaga pengarah yang lain bertanggungjawab terhadap kerugian besar yang dialami oleh syarikat konglomerat itu.

Beliau menegaskan bahawa sebarang permintaan untuk melepaskan jawatan membabitkan anggota lembaga pengarah perlu dibuat oleh pemegang saham dan ia boleh dilakukan melalui mesyuarat agung luar biasa.

"Apabila saya ditanya sama ada saya bersedia berhenti, saya kata saya tidak ada masalah tetapi mesti ada asas...kerana saya seorang yang berpegang kepada prinsip," katanya ketika ditemui selepas menutup Forum Ekonomi Islam Dunia di Kuala Lumpur.

"Saya memberitahu lembaga pengarah bahawa jika kami didapati bersalah barulah bertanggungjawab," jelasnya.

Beliau berkata demikian ketika diminta mengulas mengenai desakan berterusan oleh pelbagai pihak supaya Musa bersama Lembaga Pengarah Sime Darby meletakkan jawatan di atas kerugian syarikat tersebut.
-----------------------------------------------------
Kah....Kah....INI BARU BETUL-BETUL MUSA YG ADA PRINSIP...BERANI BUAT BERANI TANGGUNG...!!!

Kah...Kah.....BUKAN MACAM MUSA YANG SATU LAGI...SURUH MINTAK MAAF PUN TAK NAK..SOMBONG..!!

Kah...Kah.....BUAT SALAH PUN TAK NAK NGAKU....SIAP UGUT-UGUT PULAK...!!!

Kah...Kah.....AIMAN TAK KISAH...KALAU SALAH KATAKAN SALAH...TAK PAYAH NAK TEGAKKAN BENANG YANG BASAH..

No comments:

Post a Comment