Selamat Datang Ke    Blog Sepang Kederang   Tetap Melawan Walau Tertawan...!!!  Fixed Versus Although captive..!!  虽然俘虏固定对战...!!!  बंदी हालांकि फिक्स्ड बनाम...!!!   ثابت مقابل على الرغم من أن الأسير


Jun 29, 2010

Ulama' Muda UMNO Dah Mula Tibai Menibai...!!!

Ini Kuih jemput-Jemput..Sungguh Enak Di Makan Begitu Saja..!!!

'Hosni ulama tak diundang Umno'-MKini

Ulama muda Umno Fathul Bari Mat Jahaya - antara 40 ahli agama yang menyertai parti itu - menafikan terdapat antara mereka yang 'diperdaya' bagi menghadiri majlis serahan borang keahlian kepada Datuk Seri Najib Razak baru-baru ini.

Menurut Fathul, pihak mereka, bekas menteri besar Perlis Datuk Seri Shahidan Kassim sebagai pengelola majlis itu tidak pernah mengundang Hosni Mubarak Abdul Hamid bagi tujuan itu.

"Beliau (Hosni) tiada dalam senarai kami," katanya mengulas laporan Harakahdaily hari ini yang memetik Hosni sebagai berkata beliau dan rakan-rakannya dijemput hadir untuk bertemu Najib dan bukannya hendak menyertai Umno.

Akhbar web PAS itu juga melaporkan Hosni, 27, mendakwa beliau dan tiga lagi ulama lepasan universiti di Jordan diminta beratur menyambut Najib sebelum gambar mereka diambil bertalu-talu oleh jurugambar.

"Kemudian diumumkan kepada media bahawa inilah 40 ulama muda yang menyertai Umno, benar ada yang menyertai Umno tetapi ramai yang tertipu melihat kepada reaksi mereka yang asyik menunduk sahaja," Hosni dipetik sebagai berkata dalam sebuah ceramah.

Fathul pula ketika dihubungi Malaysiakini hari ini berkata pihaknya masih hairan dengan kehadiran Hosni dan rakan-rakannya.

"Kami tidak tahu siapa jemput," jelas anak bekas mufti Perlis itu.
----------------------------------------------------------
Woittt.....KALAU TAK JEMPUT TAKKAN ORANG DATANG...!!!

Kah...Kah...KALAU ORANG TU DATANG..MAKNANYA DIA TELAH DI JEMPUT...!!!

Kah...Kah....AWAL-AWAL LAGI DAH TUNJUK BANGANG....!!!

Kah...Kah....SETIAP JEMPUTAN MESTI DI MAKLUMKAN ATUCARA MAJLISNYA SEKALI...!!!

Kah..Kah.....BIAR JEMPUTAN TAHU TUJUAN APA MAJLIS TU DI BUAT...!!!

Kah...Kah....KALAU SETAKAT PAKAI JEMPUT JE...INILAH YANG BERLAKU...!!!

Kah..Kah.....ULAMA' JENIS APA NI...?? AWAL-AWAL LAGI DAH MENIPU...!!!

Kah...Kah....AIMAN TAK KISAH....NABI DAH CAKAP BILA AKHIR ZAMAN AKAN TIMBUL ULAMA' YANG JAHAT..MAKA BERWASPADALAH WAHAI UMATKU...!!!

No comments:

Post a Comment