Selamat Datang Ke    Blog Sepang Kederang   Tetap Melawan Walau Tertawan...!!!  Fixed Versus Although captive..!!  虽然俘虏固定对战...!!!  बंदी हालांकि फिक्स्ड बनाम...!!!   ثابت مقابل على الرغم من أن الأسير


Jun 30, 2010

Orang Asli Bukan Macam Melayu....!!!!

Gambar Ini Buat UMNO/BN Jadi Tak menentu...!!!

Tok Batin, ADUN Perak lawat Sarawak MKini

Lawatan rakyat dari Semenanjung ke Sarawak akan dapat "membuka telinga dan mata" para peserta untuk memahami kebudayaan dan cara hidup pelbagai kaum di negeri ini, sekaligus memperkukuhkan perpaduan negara.

Penasihat khas di pejabat ketua menteri Sarawak Tan Sri Adenan Satem berkata Malaysia bukan sahaja dilimpahkan dengan kekayaan pelbagai sumber asli tetapi keunikan budaya dan warisan yang menyatupadukan rakyat berbilang kaum.

"Rakyat Malaysia harus bersyukur kerana kita hidup aman dan mesra antara satu sama lain dan perbezaan kaum tidak harus menjadi satu masalah atau penghalang pembangunan negara tetapi menambahkan kekayaan negara.

"Jangan jadikan perbezaan kaum, budaya dan agama di kalangan rakyat Malaysia satu bahan pertelingkahan yang akan menjatuhkan negara kita. Biarlah ia menyatupadukan kita," katanya pada majlis makan malam, anjuran Kerajaan Sarawak sempena lawatan Tok-tok batin Orang Asli negeri Perak ke Sarawak, di Kuching, malam semalam.

Seramai 166 Tok Batin serta beberapa ADUN Perak melawat negeri Sarawak selama tiga hari, bermula Ahad.
---------------------------------------------------------
Woitttt......ORANG MELAYU DAH SEDAR MEREKA DI TIPU....!!!

Kah...Kah....ORANG MELAYU DAH TAK MAHU DENGAN UMNO PENIPU....!!!

Kah...Kah....UMNO BERUBAH ARAH CARI ORANG ASLI UNTUK DI TIPU....!!!

Kah...Kah....ORANG ASLI SEKARANG DAH CERDIK...!!!!

Kah...Kah....ORANG BAGI..AMBIK...ORANG AJAK MAKAN ANGIN...PERGI...!!!

Kah...Kah....BILA UNDI BELUM TENTU...UNDI ADALAH HAK AKU...!!!

Kah...Kah...ORANG ASLI PUN TAHU UMNO/BN ADALAH PENIPU NOMBOR SATU...!!!

Kah...Kah....AIMAN TAK KISAH...NAMPAK SANGAT UMNO/BN DAH TERDESAK...AWAS ORANG ASLI JANGAN JADI MACAM MELAYU..BODOH DAN DUNGU...!!!

No comments:

Post a Comment