Selamat Datang Ke    Blog Sepang Kederang   Tetap Melawan Walau Tertawan...!!!  Fixed Versus Although captive..!!  虽然俘虏固定对战...!!!  बंदी हालांकि फिक्स्ड बनाम...!!!   ثابت مقابل على الرغم من أن الأسير


Jul 31, 2010

Ampun Tuanku...Patik Belum Bersedia Tuanku...!!!


MB SELANGOR : PAKATAN TIDAK AKAN IKUT BN PANGGIL PRU - MInsider

Menteri Besar Selangor Khalid Ibrahim mengesahkan kerajaan negeri Pakatan Rakyat (PR) tidak akan mengadakan pilihan raya negeri lebih awal jikapun Barisan Nasional (BN) mahu membubarkan Parlimen untuk pilihan raya umum tergempar.

“Sikap kami adalah jika ia sesuai dengan kami, kami akan lakukan. Jika tidak, kami tidak akan berbuat demikian,” kata beliau kepada pemberita selepas di sini petang ini.

Khalid menjelaskan, pentadbirannya berminat untuk memutuskan soal tarikh pilihan raya umum negeri apabila melangkah ke tahun kelima mandat.

“Setiap orang dalam Pakatan lebih memihak untuk menghabiskan tempoh mandat empat tahun sebelum memutuskan (tarikh memanggil pilihan raya),” kata beliau sambil menekankan, ia tempoh empat tahun adalah masa yang cukup untuk membuktikan kepada rakyat apa yang boleh dilakukan oleh PR Selangor.

Mandat semasa kerajaan negeri akan berakhir Mei 2013.
-----------------------------------------------------
Woitttt.....INGAT KERAJAAN PAKATAN INI BODOH SANGAT KE..???

Kah...Kah...AJAK MAIN GULI...KITA IKUT MAIN GULI.....

Kah...Kah...AJAK MAIN GASING... KITA IKUT MAIN GASING.....

Woitttt.....ITU DULU... ITU PUN ZAMAN TUN RAZAK...SEKARANG SUDAH LAIN...

Kah...Kah....INI ZAMAN NAJIB...WALAUPUN AYAHNYA BAIK TAPI ANAK BELUM TENTU BAIK...!!!

Kah...Kah...AIMAN TAK KISAH...SEMUA ORANG ASALNYA BODOH...TAPI TAK LAH BODOH SELAMAMNYA...BUKAN MACAM UMNO..BANGANG DULU..KINI DAN SAMPAI MAMPUS...!!!

No comments:

Post a Comment