Selamat Datang Ke    Blog Sepang Kederang   Tetap Melawan Walau Tertawan...!!!  Fixed Versus Although captive..!!  虽然俘虏固定对战...!!!  बंदी हालांकि फिक्स्ड बनाम...!!!   ثابت مقابل على الرغم من أن الأسير


Jul 29, 2010

Lu Sapa..Lu Ingat Lu ADUN..Lu Hebat Ka...???

ADUN DAMAK GESA PM PECAT PENGAWALNYA – Merdeka Review

“Dia hanya pengawal (bodyguard) Perdana Menteri, saya ADUN empat penggal!"

Demikianlah kemarahan yang diluahkan oleh ADUN Damak, Lau Lee yang juga Naib Pengerusi Jawatankuasa Perhubungan MCA Negeri Pahang, ketika menceritakan pengalamannya menyerah memorandum kepada Najib Razak

Seorang pengawal PM menghalang saya ketika saya ingin menyerah memorandum kepada PM. Dia mencadangkan supaya saya menyerah kepadanya (pengawal PM), tetapi saya bertegas mahu menyerah dengan sendiri," kata Lau Lee.

Dia pula berkata, 'kalau nak, serah kepada saya sekarang, kerana jika pun diserah kepada PM, PM akan bagi kepada saya. Kalau kamu enggan serah kepada saya sekarang, saya akan buang memorandum kamu selepas PM serah kepada saya'," Lau Lee menceritakan bagaimana beliau dilayan oleh pengawal PM, dalam Mesyuarat Agung Tahunan MCA Ngeri Pahang, semalam.
-----------------------------------------------------
Woittttt....PADAN MUKA....BARU LU TAHU SAPA ITU UMNO....!!!

Woitttt.....LU INGAT LU SAPA HAH...LU BAGUS SANGAT KA...!!!

Kah...Kah...LU SENDIRI MAU INGAT..LU CINA..KITA KASI TUMPANG SUDAH KIRA OK MAA...

Kah..Kah...LU INGAT INI SIBU KA...LU INGAT GUA TOLONG LU...LU BOLEH TOLONG GUA KA..

Kah...Kah...TIUNAMA KA HAI….LU CINA KOI.....

Kah...Kah...LU INGAT LU ADUN..LU TERRER KA...CIBAI LOOO....!!

Kah..Kah....AIMAN TAK KISAH...INILAH PADAHNYA PENTINGKAN BANGSA...CINA ,,MELAYU..INDIA MANA BOLEH SAMA..MELAINKAN SAMA AGAMA..!!!

No comments:

Post a Comment