Selamat Datang Ke    Blog Sepang Kederang   Tetap Melawan Walau Tertawan...!!!  Fixed Versus Although captive..!!  虽然俘虏固定对战...!!!  बंदी हालांकि फिक्स्ड बनाम...!!!   ثابت مقابل على الرغم من أن الأسير


Jul 3, 2010

Nafsu UMNO Memang Hebat...Tapi Mamba,,,,!!!

TGNA Pernah Kata bahawa "UMNO Mesti Mati...!!!"

Muhyiddin: Umno tidak bergerak lancar -MKini

Timbalan Presiden Umno Tan Sri Muhyiddin Yassin malam tadi mengingatkan anggota parti supaya melakukan transformasipolitik, seiring dengan transformasi kerajaan.

Beliau yang juga Timbalan Perdana Menteri berkata apa yang dilihatnya sekarang, Umno tidak bergerak lancar, dan keadaan itu agak kritikal dalam menghadapi pilihan raya umum akan datang.

Beliau berkata keadaanya berbeza jika dibandingkan dengan transformasi di pihak kerajaan, di mana Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak membuat perubahan yang radikal dan luar biasa dengan memperkenalkan pelbagai inisiatif, antaranya Gagasan 1Malaysia, Program Transformasi Kerajaan dan Bidang Keberhasilan Utama Negara (NKRA).

Katanya perubahan yang dilakukan kerajaan itu memulihkan kembali keyakinan rakyat terhadap kerajaan yang didokong oleh pemimpin Umno dan BN dalam memajukan negara, selepas parti itu dilanda "tsunami politik" pada pilihan raya umum lepas.

"Umno sepatutnya sudah berubah, tetapi lambat. Umno ibarat kapal lama. Kita tidak dilihat bergerak lancar, jadi ini lebih kritikal jika hendak menghadapi Pilihan Raya Umum ke-13 yang kurang tiga tahun lagi.
--------------------------------------------------------------
Woitttt.......DAH LA TU.....MENGAKU JELAH UMNO DAH TERLALU TUA....!!!

Kah...Kah....ORANG TUA MEMANG NAFSUNYA TINGGI..TAPI MALANGNYA TENAGA TAK ADA...!!!

Kah...Kah....HARI-HARI KAT PAPER ADA CERITA...DATUK ROGOL CUCU...!!!

Kah..Kah....BILA TANYA CUCU...TAK ADE LAH ROGOL SANGAT...CUMA DATUK GOSOK PAYUDARA JE..!!!

Kah...Kah...SERUPA DENGAN UMNO..UMUR DAH TUA...NAK TRANSFORMASI APA LAGI....!!!

Kah...Kah....NAK TAK NAK...BERUNDUR SAJA...HABIS CERITA....!!!

Kah..Kah....UMNO SEKARANG DAH TAK BOLEH BERGERAK LAJU...TRAFIK JAM...!!!

Kah...Kah...TARFIK JAM DENGAN DENGAN ISU JUDI...MASALAH DALAMAN PARTI KOMPONEN...MASALAH DENGAN ROSMAH...MASALAH NAJIB...MASALAH GENG KATAK...MASALAH KAPAL SELAM...MASALAH ENJIN JET...!!!

Kah...Kah...AIMAN TAK KISAH...CUMA ALLAH TIMPAKAN UMNO DENGAN MASALAH SUPAYA LEKAS SEDAR...NAMUN TAK NAMPAK PUN TANDA UMNO AKAN SEDAR....!!!

No comments:

Post a Comment