Selamat Datang Ke    Blog Sepang Kederang   Tetap Melawan Walau Tertawan...!!!  Fixed Versus Although captive..!!  虽然俘虏固定对战...!!!  बंदी हालांकि फिक्स्ड बनाम...!!!   ثابت مقابل على الرغم من أن الأسير


Jul 9, 2010

Taib Mahmud Jual Balak Dan Lendir PENAN Sekali....!!!




Najib lawat Penan di Ulu Baram bulan ini -MKini

Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak dijadual melawat dan menemui masyarakat Penan di kawasan Ulu Baram di Bahagian Miri pada 22 Julai ini.

Timbalan Ketua Menteri Tan Sri Alfred Jabu berkata minat Najib untuk melawat dan menemui kaum Penan menunjukkan beliau adalah Perdana Menteri untuk semua rakyat Malaysia walaupun mereka adalah kaum minoriti di negeri ini.

Bercakap kepada pemberita selepas majlis graduasi Politeknik Mukah di Mukah hari ini, katanya beliau akan melawat kawasan itu pada hujung minggu ini.

Terdapat kira-kira 16,000 kaum Penan di seluruh negeri dengan kebanyakan mereka tinggal di kawasan Ulu Baram, Bahagian Miri dan Ulu Belaga, Bahagian Kapit.

Jabu berkata hanya kira-kira 37 peratus daripada mereka masih berpindah-pindah atau kurang atau tidak menerima pendidikan yang dengan mudah boleh dieksploitasi dan dihasut oleh pertubuhan bukan kerajaan (NGO) luar negara yang bekerja rapat dengan rakan tempatannya untuk menjejaskan imej kerajaan.
--------------------------------------------------------------------
Woitttt....BALAK MANA BUAT KERJA INI....???

Kah...Kah...INI KES PELIK... BALAK YANG CURI BALAK....!!!!

Kah...Kah...BALAK DI CURI…. LENDIR PUN GASAK SEKALI.....!!!

Kah...Kah...SYARIKAT BALAK MANA NI....????

Kah...Kah...MAT MONGGOL DAH TAK PERCAYAKAN ORANG CANADA...!!!!

Kah...kAH...AIMAN TAK KISAH.... ENTAH -ENTAH ORANG CANADA PUN SAPU LENDIR PENAN JUGAK...!!!!!

No comments:

Post a Comment