Selamat Datang Ke    Blog Sepang Kederang   Tetap Melawan Walau Tertawan...!!!  Fixed Versus Although captive..!!  虽然俘虏固定对战...!!!  बंदी हालांकि फिक्स्ड बनाम...!!!   ثابت مقابل على الرغم من أن الأسير


Jul 14, 2010

Tolong Jangan KENCING Merata-Rata....!!!

Kencinglah Pada tempat yang Di Sediakan..!!!

AMINULRASYID: KELUARGA SAKSI UTAMA MARAH POLIS – harakah daily

Kaedah siasatan polis ke atas saksi utama kes Aminulrasyid Amzah, Mohd Azamuddin Omar menimbulkan rasa tidak puas hati keluarganya.

Mohd Haafizuddin Omar, 24, abang saksi utama pagi tadi mempersoal tindakan polis mengarahkan adiknya, Azamuddin melakukan kawad cam ke atas beberapa suspek pembunuh Aminulrasyid, 15, Selasa lepas.

"Kita nak tahu, kenapa nak buat kawad cam lagi sedangkan pegawai yang menembak kawan adik saya itu sudah dikenal pasti," soal beliau ketika menghubungi Harakahdaily pagi tadi.

Menurut beliau, sepatutnya pihak berwajib boleh mengenal pasti beberapa pegawai polis lain yang terbabit dengan terus menyiasat suspek terbabit.

"Kenapa tak siasat terus dan polis sudah ada suspek bukan," tegas beliau yang juga kakitangan di Jabatan Perkhidmatan Undang-Undang, TNB.

Tambahnya lagi, kaedah siasatan polis itu turut dipertikai oleh bapa kepada saksi utama sendiri, yang kebetulan seorang pegawai polis.
---------------------------------------------------------
Woitttt..... MACAM MACAM DILAKUKAN....!!!!

Kah...Kah...SEMUA NI NAK KENCING MELAYU....!!!

Woitttt.....CUKUP LAH...HENTIKAN LAH PROJEK MEMBODOHKAN MELAYU....!!!

Kah...Kah...AIMAN TAK KISAH...BERTAUBAT LAAA.....DAH RAMAI PUN MELAYU DAH JADI BODOH.....!!!

No comments:

Post a Comment