Selamat Datang Ke    Blog Sepang Kederang   Tetap Melawan Walau Tertawan...!!!  Fixed Versus Although captive..!!  虽然俘虏固定对战...!!!  बंदी हालांकि फिक्स्ड बनाम...!!!   ثابت مقابل على الرغم من أن الأسير


Jul 17, 2010

UMNO Terengganu Hidap Diabetes Jenis 1.....!!!


Empat ADUN pulau mesyuarat Umno Setiu -MKini

Kongsi 54Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin, hari ini melahirkan rasa kecewa dengan persidangan perwakilan Umno Bahagian Setiu yang dipulaukan oleh beberapa wakil rakyat di kawasan itu.

Mereka adalah ADUN Jabi, Ramlan Ali; ADUN Permaisuri, Abd Halim Jusoh; ADUN Langkap, Asha'ari Idris dan ADUN Batu Rakit, Khazan Che Mat.

"Empat wakil rakyat tak hadir, saya pun dukacita jugalah, saya tak sebelahi mana-mana pihak dalam soal politik, tapi sebagai timbalan presiden saya rasa agak kecewa.

"Mungkin ada masalah tertentu, mungkin ada hubungkait dengan jawatan dan pimpinan. Apa yang saya nak tekankan, apa saja isu dan permasalahan yang timbul antara kita, mesti kita selesaikan dengan bijaksana," katanya kepada Bernama.

Turut hadir, ahli parlimen Setiu, Datuk Mohd Jidin Shafie yang juga ketua Umno bahagian Setiu dan ketua Umno bahagian Besut, Datuk Seri Idris Jusoh.

Hisham: Umno T'ganu tidak berentap lagi... MKini

Kongsi 0Pengerusi badan perhubungan Umno Terengganu berkata penilaian beliau terhadap Umno itu mendapati ianya kini "sangat baik dan stabil".

"Kalau dahulu ada dua kumpulan berentap. Kini saya tengok stabil. Tidak ada kumpulan tertentu yang memecahbelahkan (Umno) negeri kepada dua.

"Cuma kita nak cuba anjakkan kepada tahap yang lebih agresif, lebih menjurus kepada pilihan raya dengan menyedarkan ahli-ahli supaya bekerja kuat, dan mendekati rakyat," katanya.
------------------------------------------------------------
Woittt.......YANG MANA SATU NAK PERCAYA NI....???

Kah...Kah....SI LIDAH PENDEK KATA OKAY....SI SEMBAB PULAK KATA TAK OKAY....!!!

Kah...Kah....INI NAMPAK MACAM SI SEMBAB NAK TIBAI SI LIDAH PENDEK...!!!

Kah...Kah....BILA BERCAKAP MESTI KLUK..KLEK....BOHONG SANA...BOHONG SINI....!!!

Kah...Kah....INIKAH PEMIMPIN YANG NAK BELA NASIB ORANG MELAYU...TAK ADA MAKNANYA...BERGADUH 24 JAM...!!!

Kah...Kah....AIMAN TAK KISAH...PEMIMPIN YANG BERGADUH...AHLI UMNO YANG MELOPONG DAN MENJADI MANGSA...

No comments:

Post a Comment