Selamat Datang Ke    Blog Sepang Kederang   Tetap Melawan Walau Tertawan...!!!  Fixed Versus Although captive..!!  虽然俘虏固定对战...!!!  बंदी हालांकि फिक्स्ड बनाम...!!!   ثابت مقابل على الرغم من أن الأسير


Aug 26, 2010

Agi Idup Agi Ngelaban....!!!

Masalahnya Di Sarawak Majoritinya Ramai Yang Bangang Banding Dengan Yang Cerdik...!!!

Ketua Menteri Sarawak Tan Sri Abdul Taib Mahmud masih belum membuat keputusan sama ada akan mempertahankan kerusi Dewan Undangan Negeri yang diwakilinya pada pilihan raya negeri ke-10 akan datang.

Pemimpin berusia 74 tahun itu yang merupakan ketua menteri yang paling lama berkhidmat iaitu selama 29 tahun sejak 26 Mac, 1981, berkata beliau tidak dapat membuat keputusan mengenai perkara itu kerana ia perlu dibincangkan dan diluluskan oleh pucuk pimpinan.

"Saya tidak tahu...terserah kepada parti dan perdana menteri," katanya kepada pemberita selepas menyampaikan biasiswa Amanah Raya Berhad (ARB) kepada tiga pelajar Sarawak yang akan melanjutkan pelajaran ke Universiti Al-Azhar, di Kuching, semalam.

Taib, yang sebelum ini ialah anggota Dewan Undangan Negeri kawasan Asajaya sebelum bertukar ke kawasan Dewan Undangan Negeri Balingian pada 2001, berkata beliau bersedia untuk berundur jika keadaan memerlukan beliau berbuat demikian.

"Banyak orang kata saya tidak diperlukan. Jika saya tidak diperlukan, saya akan berundur," katanya.
--------------------------------------------------------------
Kah...Kah....ORANG SARAWAK JANGAN MUDAH TERPEDAYA....!!!

Kah...Kah....INI CUMA NAK TEST MARKET SAJA...!!!

Kah...Kah....KALAU BETUL...UNDURKAN DIA CEPAT-CEPAT....!!!

Kah...Kah....SARAWAK SEKARANG DAH TAK ADA PA YANG TINGGAL....!!!

Kah..Kah....HABIS SEMUA DI KEBAS...LENDIR PENAN PUN DI SEDUT....!!!

Kah...Kah...AIMAN TAK KISAH...INGAT ORANG SARAWAK...REZEKI DATANG DARI ALLAH...BUKAN DATANG DARI MAHMUD NI...ADA KE TAK ADE KE...PASTIKAN DIA DI UNDURKAN SEGERA...!!!

No comments:

Post a Comment