Selamat Datang Ke    Blog Sepang Kederang   Tetap Melawan Walau Tertawan...!!!  Fixed Versus Although captive..!!  虽然俘虏固定对战...!!!  बंदी हालांकि फिक्स्ड बनाम...!!!   ثابت مقابل على الرغم من أن الأسير


Aug 5, 2010

Badan Je Besar..Tapi Otak Kecik...!!!


Sidang DUN Serlah Zambry Tidak matang - Harakahdaily

Dewan Pemuda PAS Negeri Perak terkejut dengan sikap tidak matang Datuk Seri Dr Zambry Abdul Kadir semasa persidangan Dewan Undangan Negeri (Dun) 3 Ogos lalu.

Naib ketuanya, Salman Saleh berkata, Zambry bersikap tidak profesional dan tiada wibawa dengan tingkah laku seperti masih menjadi pembangkang dahulu.

Katanya, dengan mengganggu perbahasan Datuk Seri Ir Mohammad Nizar Jamaluddin dengan mengatakan ‘saya anak jantan’ seperti mana dinyatakan di dalam penyata rasmi Dun Perak jelas bahawa Zambry terbawa-bawa sikap dan kelakuan sebenarnya.

“Tidak sepertimana contoh yang telah ditunjukkan oleh Datuk Seri Nizar yang berhemah semasa membahaskan Rang Undang-Undang Usul Perbekalan Tambahan tempoh hari,” ujarnya dalam satu kenyataan hari ini.

Menurutnya, peruntukan masa yang terlalu singkat bagi membincangkan satu perkara yang besar langsung tidak membuktikan bahawa Zambry benar-benar berani dan 'anak jantan'.

Tambahnya, pentas sidang Dun adalah tempat terbaik untuk berbahas secara ilmiah dan semua Adun Barisan Nasional (BN) boleh mengemukakan persoalan dan menjawab sebarang pertuduhan jika ianya tidak benar.

“Tetapi apa yang dapat di lihat, semua Adun BN sedikit pun tidak membantu Zambry yang menyebabkannya terpaksa bertahan bersendirian,” katanya.

Katanya, ucapan Zambry yang mengatakan ‘saya anak jantan’ langsung tidak menggambarkan hakikat sebenar pentadbiran yang beliau menjadi nakhodanya.

Beliau menambah, Zambry hanya boleh berdepan dengan media arus perdana yang menyokongnya semata-mata tanpa berani berdepan dengan semua pihak termasuk rakyat negeri ini sendiri.
-----------------------------------------------------------
Woitttt......MENTERI BESAR LANTIKAN MAHKAMAH JARANG YANG CERDIK...!!!

Kah...Kah....NAK KATA BODOH..TAK LAH BODOH SANGAT...!!!

Kah...Kah....NAK KATA BODOH MACAM MANA...SEBAB PANDAI BEREBUT JAWATAN...!!!

Kah...Kah....CERDIK ADA BANYAK JENIS...ADA YANG TERLALU CERDIK....!!!

Kah...Kah....ADA YANG SETENGAH CERDIK....SETENGAH LAGI BANGANG....!!!

Kah...Kah....MASA BELUM DAPAT JAWATAN MEMANG NAMPAK BIJAK...BILA DAH DAPAT...MASYAALLAH...DAH LAH BODOH..BANGANG PULAK....

Kah..Kah....AIMAN TAK KISAH...KESIAN KAT RAKYAT PERAK...BERTUNGKUS LUMUS BERLAWAN NAK CARI MB YANG CERDIK...TAPI SAYANG BILA DAH DAPAT...MAHKAMAH PULAK TUKAR BAGI YANG BENGONG...!!!

No comments:

Post a Comment