Selamat Datang Ke    Blog Sepang Kederang   Tetap Melawan Walau Tertawan...!!!  Fixed Versus Although captive..!!  虽然俘虏固定对战...!!!  बंदी हालांकि फिक्स्ड बनाम...!!!   ثابت مقابل على الرغم من أن الأسير


Aug 1, 2010

Ciss...Lan Chow..Maaaa....!!!


KETUA SPRM SEDIA LETAK JAWATAN JIKA ADUAN TIDAK SIASAT - MInsider

Ketua Pesuruhjaya Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) Abu Kassim Mohamed berkata beliau akan meletakkan jawatan jika mana-mana aduan kepada suruhanjaya itu termasuk terhadap menteri kabinet tidak disiasat.

“Jika tidak ada siasatan dijalankan mengenai mana-mana laporan, walaupun terhadap menteri kabinet, saya sedia meletak jawatan,” katanya semasa sesi soal jawab pada hari terakhir Persidangan Undang-undang Malaysia selama tiga hari di sini hari ini.
-------------------------------------------
Kah...Kah....AIMAN TAK KISAH...KAH..KAH...LAN CHOW...MAAA...!!!

PERSURUHJAYA SPRM IKRAR SIASAT SEMUA ADUAN - Utusan Melayu

Ketua Pesuruhjaya Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM), Abu Kassim Mohamed berkata, beliau akan meletakkan jawatan jika mana-mana aduan kepada suruhanjaya itu termasuk terhadap menteri kabinet tidak disiasat.

"Jika tidak ada siasatan dijalankan mengenai mana-mana laporan, walaupun terhadap menteri kabinet, saya sedia meletak jawatan,” katanya semasa sesi soal jawab pada hari terakhir Persidangan Undang-undang Malaysia selama tiga hari di sini hari ini.

Katanya, beliau bersedia menerima aduan terus daripada orang ramai atau melalui Jawatankuasa Aduan SPRM yang diketuai oleh bekas seorang hakim.

Terdapat 119 aduan diterima oleh jawatankuasa itu pada tahun lepas sahaja, kata beliau.

"Kita tidak akan menyembunyikan apa-apa. Jika kita salah, kita salah, atau jika kita tidak bagus bagi tugas tersebut, kita akan bekerja keras untuk memperbaiki diri kita,” kata Abu Kassim, yang dilantik sebagai Ketua Pesuruhjaya SPRM pada Januari tahun ini.

-----------------------------------------------------
Kh...Kah......AIMAN TAK KISAH....ADA LAGI SEBATANG LAN CHOW..KAH..KAH..!!!


Nota:

Woitttt...Madey rembat 100 bilion ringgit buat tak nampak
Berpuluh ratus laporan tentang madey...tak kan buta kut
Kah....Kah....Kah...!!!

No comments:

Post a Comment