Selamat Datang Ke    Blog Sepang Kederang   Tetap Melawan Walau Tertawan...!!!  Fixed Versus Although captive..!!  虽然俘虏固定对战...!!!  बंदी हालांकि फिक्स्ड बनाम...!!!   ثابت مقابل على الرغم من أن الأسير


Aug 27, 2010

Doa Yang Ikhlas Tak Perlu Ikut Skrip....!!!

Ini contoh Doa Yang Ihklas....!!!

KHATIB ZAKARIA : SAYA TAK BUAT SALAH, TIADA SEBAB PERLU MOHON MAAF – MInsider

Zakaria Ahmad, khatib yang dikaitkan dengan isu khutbah berkata, beliau berpendirian tidak perlu memohon maaf secara terbuka kepada Yang di-Pertuan Agong, Tuanku Mizan Zainal Abidin kerana tidak melakukan apa-apa kesalahan dalam isu doa khutbah.

“Saya tidak akan memohon maaf sebab saya pasti yang tidak melakukan apa-apa kesalahan, tiada sebab untuk meminta maaf pun,” kata Zakaria ketika dihubungi The Malaysian Insider.

“Saya tidak akan tunduk desakan itu, saya tidak perlu buat demikian,” kata beliau lagi sambil menambah, isu itu diperbesarkan oleh pemimpin politik.
---------------------------------------------------------------
Woitttttt....MENGIKUT AJARAN ISLAM UMNO....MESTI DOAKAN RAJA...

Kah...Kah...BILA BERDOA ...MANA BOLEH PAKSA-PAKSA....!!!

Kah...Kah....INI KHATIB YANG MENGIKUT AJARAN ISLAM.....

Kah...Kah....BUKAN ISLAM PAKATAN...BUKAN ISLAM PAS....BUKAN ISLAM HADARI....

Woittt......KHATIB INI BUKAN ISLAM KAKI BODEEEK.....!!!

Kah...Kah....AIMAN TAK KISAH....YANG PENTING BILA BERDOA MESTILAH IKHLAS...

No comments:

Post a Comment