Selamat Datang Ke    Blog Sepang Kederang   Tetap Melawan Walau Tertawan...!!!  Fixed Versus Although captive..!!  虽然俘虏固定对战...!!!  बंदी हालांकि फिक्स्ड बनाम...!!!   ثابت مقابل على الرغم من أن الأسير


Aug 20, 2010

Satu Lagi Projek Kerajaan BN Tipu Rakyat...!!!


ELAK POLITIKAN ISU PERTAHAN : ZAHID - Utusan Meloya

Menteri Pertahanan, Ahmad Zahid Hamidi berharap semua anggota parlimen dan pemimpin politik tidak mempolitikkan isu pertahanan negara dengan membuat kenyataan-kenyataan yang bercanggah daripada hakikat sebenar.

"Walaupun kita sering berbeza pendapat tetapi biar perkara (kenyataan) yang benar, jangan sampai menjejaskan imej negara terutama yang melibatkan aset pertahanan negara," katanya kepada pemberita di sini.

Ahmad Zahid berkata, demikian semasa mengulas tindakan Tentera Laut Diraja Malaysia (TLDM) membuat laporan polis di Balai Polis Hulu Kelang pada Selasa terhadap anggota Parlimen Lembah Pantai Nurul Izzah Anwar dan wartawan akhbar Malay Mail, Marhalim Abas berhubung dakwaan kapal selam pertama negara KD Tunku Abdul Rahman tidak boleh menyelam.

Bercakap kepada pemberita selepas berbuka puasa di Masjid Jamek Sungai Keli di sini malam tadi, beliau yang juga Anggota Parlimen Bagan Datoh berkata, mereka yang membuat dakwaan itu kini terdedah kepada tindakan undang-undang kerana membuat kenyataan palsu.

Kenyataan Nurul Izzah yang memburukkan imej pertahanan negara itu dilaporkan akhbarKompas di Indonesia pada 4 Ogos lepas. - BERNAMA
-------------------------------------------------------------
Woitttttt.....KALAU ELAK KAN BINCANG ISU PERTAHAHAN...JAWABNYA JAHANAMLAA NEGARA INI....!!!

Kah...Kah....NANTI ASKAR HANTAR KE KABUL.....MAMPUS KENA TEMBAK TALIBAN....TAK BOLEH BINCANG......

Kah...Kah...RAZAK BAGINDA...BELI KERETA KEBAL DARI BANGLADESH UNTUK BUAT KOTAK SIMPAN BUKU....TAK BOLEH BINCANG.....

Kah...Kah....GENERAL MULA JUAL ENJIN JET....JUGA TAK BOLEH BINCANG....

Kah...Kah....TUKANG MASAK JUAL BERAS SIMPANAN TENTERA....TAPI TAK BOLEH BINCANG....

Woitttt.....APA GUNANYA KITA ADA PARLIMEN...??

Kah...Kah...AIMAN TAK KISAH...KALAU MACAM NI PARLIMEN TAK BERFUNGSI LAH...SEBAB SEMUA BENDA TAK BOLEH TANYA...TAK BOLEH BINCANG.....!!!

No comments:

Post a Comment