Selamat Datang Ke    Blog Sepang Kederang   Tetap Melawan Walau Tertawan...!!!  Fixed Versus Although captive..!!  虽然俘虏固定对战...!!!  बंदी हालांकि फिक्स्ड बनाम...!!!   ثابت مقابل على الرغم من أن الأسير


Aug 2, 2010

Say Fool Bukan Muslim Yang Baik,,,,Kata Karpal !!!


Kes ditangguh, Anwar mohon batal pertuduhan-MKini

Perbicaraan kes liwat II membabitkan Datuk Seri Anwar Ibrahim ditangguhkan berikutan permohonan ketua pembangkang itu untuk menggugurkan pertuduhan terhadapnya dengan alasan seorang timbalan pendakwa raya dalam pasukan pendakwaan dikatakan mempunyai hubungan dengan saksi utama kes, Mohd Saiful Bukhari Azlan.

Sehubungan itu, Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur menetapkan 9 Ogos depan untuk mendengar permohonan itu.Peguam utama Anwar -- Karpal Singh -- yang sebelum ini cuti sakit selama 15 hari sehingga menyebabkan perbicaraan terpaksa ditangguhkan sementara, hadir hari ini.

Katanya, timbalan pendakwa raya itu, Farah Azlina Latif dan pengadu kes liwat II, Mohd Saiful Bukhari Azlan "seharusnya mengemukakan afidavit berasingan" bagi menjawab dakwaan penulis blog Malaysia Today, Raja Petra Kamaruddin. yang mereka mempunyai 'hubungan romantis”.

"Pihak pendakwaan tidak mengesahkan hubungan itu mahupun menafikannya. Berdasarkan ini, kami yakin wujudnya hubungan dan terpulang kepada mereka untuk menafikan dakwaan itu,” katanya di luar mahkamah.

Nota :

Pepatah ada mengatakan...Berani Kerana Benar..Takut Kerana Salah....
Kalau betul tak ada hubungan romantis antara Say Fool dan Peguamnya..
Kenapa tak buat afidavit menjawab segala tohmahan yang timbul...!!!
Ini semua adalah perancangan Allah...walaupun manusia merancang siap dengan skrip dan pelakonnya...namun perancangan Allah adalah sebaik-baik perancangan...!!!
Yakinlah dengan Allah....bukan yajin sesma makhluk...
Jadi lah hamba Allah..bukan hamba kepada sesama manusia....

No comments:

Post a Comment