Selamat Datang Ke    Blog Sepang Kederang   Tetap Melawan Walau Tertawan...!!!  Fixed Versus Although captive..!!  虽然俘虏固定对战...!!!  बंदी हालांकि फिक्स्ड बनाम...!!!   ثابت مقابل على الرغم من أن الأسير


Aug 8, 2010

Selaras Harga....Saman Ekor..... Semuanya "BullShittt".....!!!

KERAJAAN SELARASKAN HARGA GULA - Utusan Meloya

Kerajaan hari ini mengumumkan penyelarasan harga gula daripada pengilang kepada pemborong dan industri berkuat kuasa serta-merta bagi mengelakkan berlaku ketirisan dalam isu pembekalan gula.

Timbalan Menteri Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi dan Kepenggunaan, Tan Lian Hoe berkata, ini bermakna pengilang perlu menjual gula kepada pemborong dan industri pada harga yang diselaraskan iaitu RM1.74 sekilogram.

Berikutan penyelarasan harga gula itu, margin keuntungan untuk pihak pemborong meningkat kepada 8 sen berbanding sebelum ini 6 sen bagi setiap sekilogram gula yang dijual.

Begitu juga peruncit yang sebelum ini memperoleh keuntungan 5 sen, kini ditambah sebanyak 3 sen yang juga akan mendapat untung 8 sen.
-----------------------------------------------------
Woitttttt......SEMUA YANG JUAL GULA DAH LAMA UNTUNG.......

Kah...Kah......YANG KENA TIPU ADALAH MAK CIK FELDA......

Kah....Kah.....YANG KENA KELENTONG ADALAH BINI JKKK....

Kah...Kah.....YANG KENA LEBONG ADALAH ANAK KETUA BAHAGIAN UMNO......

Kah...Kah.....INILAH 1 MALAYSIA RAKYAT DI SUSAHKAN... KAPITALIS DI KAYAKAN....

kAH...KAH.....AIMAN TAK KISAH....BINI JKKK KATA...ELOKLAH DI SELARASKAN....KITA DI TERENGGANU TAK PAKAI BANYAK GULA SEBAB DAH ADA KURMA YANG KERAJAAN BAGI PADA BULAN PUASA....

No comments:

Post a Comment