Selamat Datang Ke    Blog Sepang Kederang   Tetap Melawan Walau Tertawan...!!!  Fixed Versus Although captive..!!  虽然俘虏固定对战...!!!  बंदी हालांकि फिक्स्ड बनाम...!!!   ثابت مقابل على الرغم من أن الأسير


Sep 4, 2010

UMNO Mesti Mati....!!!


UMNO BAHAGIAN SUNGAI PETANI MASIH BERGOLAK - MKini

Kemelut perebutan jawatan di Umno bahagian Sungai Petani, masih jauh daripada selesai.

Gerakan Anti-Ali (GAA) mengakui bahawa ketua Umno bahagian Sungai Petani, Ali Yahya masih lagi memegang jawatan berkenaan.

Bagaimanapun beliau dikatakan tidak lagi mempunyai kuasa untuk mengurus dan menjalankan program di bahagian itu termasuk menyampaikan ucapan dalam program yang diadakan.

"Majlis Tertinggi sudah menyerahkan kepada Umno Kedah untuk mengambil alih keseluruhan pentadbiran, majlis dan program yang diadakan. Dia (Ali) tidak boleh menguruskan program.

"(Dia) tak boleh sampaikan ucapan. Tak boleh... Macam kita pergi kerja ke pejabat, atas meja ada surat. Tapi kita tak boleh tandatangan surat, (dan) tidak boleh beri ucapan (dalam program)," kata setiausaha GAA Khairul Anuar Zainol.
------------------------------------------------------------
Woittt......BERITA BAIK INI TAK ADA PULAK DI LAPORKAN MEDIA ARUS PEDANA....

Kah...Kah...INI PUN SATU FAKTA...KENAPA TAK LAPOR...???

Kah...Kah...BILA TIGA AHLI PKR KELUAR PARTI JADI BERITA MUKA DEPAN.....

Kah...Kah...KES BALING KERUSI… BERTUMBUK....DAN KENA PELEMPANG DI SUNGAI PETANI INI MEDIA BUAT SENYAP AJE....

Kah...Kah...INI GADUH BESAR....BEREBUT NAK JADI PEMIMPIN....

Kah..Kah....AIMAN TAK KISAH...CAKAP MEDIA ARUS PERDANA...KENAPA BILA BERITA MENGENAI KEBURUKKAN UMNO TAK DI LAPORKAN...???

No comments:

Post a Comment