Selamat Datang Ke    Blog Sepang Kederang   Tetap Melawan Walau Tertawan...!!!  Fixed Versus Although captive..!!  虽然俘虏固定对战...!!!  बंदी हालांकि फिक्स्ड बनाम...!!!   ثابت مقابل على الرغم من أن الأسير


Oct 12, 2010

FELDA Maju Pun Kerana Titik Peluh Peneroka....!!!


TANAM SEMULA : AHMAD GURIS PERASAAN PENEROKA – HD

Ahmad Maslan diminta menghentikan segera pembohongan dan dolak dalik berhubung isu Felda khususnya wang tanam semula kepada peneroka persendirian.

Gesaan itu dibuat Pengerusi Persatuan Anak Peneroka Felda (Anak), Mazlan Aliman merujuk kepada beberapa kenyataan Timbalan Menteri di Jabatan Perdana Menteri itu yang dianggap bukan sahaja cuba memperbodoh peneroka malah tidak wajar keluar dari mulut seorang menteri.

Antaranya kenyataan Ahmad yang mendakwa kebun peneroka tanam sendiri menjadi hutan, penuh dengan babi, ular sawa, tikus dan kumbang.

Beliau juga mendakwa wang tanam semula RM17,000 diguna peneroka membeli motor, kereta dan membaiki rumah.

"Saya gesa beliau menarik balik kenyataan yang mengguris perasaan lebih 14,00 peneroka sawit yang mengurus kebun mereka secara persendirian dengan kadar segera.
"Jika tidak, laporan polis besar-besaran akan di buat di seluruh negara," kata Mazlan pada sidang media di parlimen hari ini.
-----------------------------------------------------------------
Woitttt.....SIAPA TAHU PADA SABTU AHAD DULU MALAON INI TIDOO DI MANA...?
Kah...Kah...MALAON INI JANJI TIAP HUJUNG MINGGU AKAN MENGINAP DI RUMAH PENEROKA..

Kah...Kah...KALAU KES TIDOO PUN MALAON INI NAK TIPU.....

Kah...Kah...AIMAN TAK KISAH....DALAM KES DUIT....LAGI KUAT TIPU NYA.....KAH...KAH...

No comments:

Post a Comment