Selamat Datang Ke    Blog Sepang Kederang   Tetap Melawan Walau Tertawan...!!!  Fixed Versus Although captive..!!  虽然俘虏固定对战...!!!  बंदी हालांकि फिक्स्ड बनाम...!!!   ثابت مقابل على الرغم من أن الأسير


Oct 22, 2010

Isteri Presiden UMNO Hina Islam & Rasulullah....!!!


Inilah gambar-gambar yang memaparkan 'Islamic Fashion' kebangaan Rosmah Mansor isteri Perdana Menteri..

Dada hampir terserlah...

"DPPP mengecam sekeras kerasnya tindakan Rosmah Mansor yang didapati menghina syariat Islam dan Nabi Muhammad SAW apabila salah satu fesyen mereka menulis nama Nabi dalam keadaan pakaian itu jelas mendedahkan sebahagian besar aurat mereka.

"Kita desak Rosmah bertaubat dan minta maaf kepada umat Islam secara terbuka," kata Ketua Dewan Pemuda PAS Pusat, Nasrudin Hassan.

Katanya, bantahan berkenaan akan diadakan di masjid negeri seluruh Malaysia selepas solat Jumaat, 22 Oktober ini.

Demi Glamor Rosmah Sanggup Hina Islam


Puteri UMNO mungkin gemar fesyen begini..


Belakang yang terdedah..



Perhatikan bagaimana nama Nabi Muhammad SAW ditulis..Malah seorang peragawati memakai gaun panjang yang jarang dengan logo bertulisan Arab di dada dengan nama Nabi Muhammad SAW dalam posisi terbalik.

Nota :

Barangsiapa mempermain dan mempersendakan Nabi Allah Muhammad SAW...
Apatah lagi mempermainkan hukum Islam....Nescaya kufurlah ia...
Astaghfirullah....!!!

1 comment:

  1. X pelik langsung dgn Rosmah Mansur,Suaminya TPM Najib Razak mmg jahil agama jadi bagi org2 yg jahil juga gila ini pakaian yg mendedahkan aurat juga dia kata pakaian islam hanya biler ader tulisan arab.Itulah wajah pemimpin negara kita terutama melayu yg mengaku sebagai islam tetapi jahil tukil tntang agama tidak tau halal atau haram.Tggu apabila smpai ajal kamu tidak akan terlewat walaupun sesaat kerana itu adalah jnji allah yg maha benar.Tatkala itu segala harta2 yg kamu kikis dari rakyat akan menghukum kamu dgn seberat2 hukuman dan sesungguhnya siksaan kubur keatas org2 seprti ini amatlah dasyat.tggu hari kamu bakal menjelma.....

    ReplyDelete