Selamat Datang Ke    Blog Sepang Kederang   Tetap Melawan Walau Tertawan...!!!  Fixed Versus Although captive..!!  虽然俘虏固定对战...!!!  बंदी हालांकि फिक्स्ड बनाम...!!!   ثابت مقابل على الرغم من أن الأسير


Oct 14, 2010

Melayu Penang Bodoh Sebab Di Tipu UMNO....!!!

Gambar & Berita ini tidak akan dilapor...kerana ianya menyokong china dan tidak menyokong UMNO...!!!

WANG JUDI : WARGA EMAS TOLAK FITNAH UMNO – HD

Warga emas sekitar Seberang Perai Utara mengatakan sokongan tidak berbelah bahagi kepada kepimpinan Ketua Menteri, Lim Guan Eng serta meminta meneruskan program penghargaan kepada golongan veteran pada masa depan.

Seramai 70 orang warga emas yang datang dari Penaga, Kepala Batas, Bagan, Teluk Air Tawar, Sungai Dua, Tasek Gelugor, Pokok Sena, Lahar Yooi dan kawasan lain turut kesal dengan tindakan Ketua Pembangkang, Datuk Azhar Ibrahim yang tiba-tiba mengajak mereka mengembalikan RM100 dan RM1,000 untuk para waris jika terdapat kematian warga emas kononnya berpunca dari wang judi.

Bagi mereka, semua itu merupakan mainan politik jahat yang sengaja dibangkitkan oleh Ketua Penerangan Pergerakan Pemuda Umno, Reezal Merican Naina Merican yang menuduh pemberian wang pada pertengahan tahun ini berpunca dari wang Kelab Lumba Kuda.
---------------------------------------------------------------
Woittttt....YANG BODOH DAN BANGANG ITU BIARKAN SAJA.....

Kah...Kah...DIA PILIH NAK JADI BANGANG...NAK BUAT MACAM MANA....!!!

Kah...Kah....TUA DAH TUA....PENGALAMAN PUN DAH BANYAK.....

kAH...kAH...MEREKA RASA BANGGA UNTUK JADI BODOH....BIARKAN MEREKA..ASALKAN MEREKA BAHAGIA....

Kah...Kah...AIMAN TAK KISAH.....YANG MALANGNYA MEREKA PILIH NAK JADI BODOH SEBAB NAK IKUT UMNO....KAH....KAH....KAH....!!!!

No comments:

Post a Comment