Selamat Datang Ke    Blog Sepang Kederang   Tetap Melawan Walau Tertawan...!!!  Fixed Versus Although captive..!!  虽然俘虏固定对战...!!!  बंदी हालांकि फिक्स्ड बनाम...!!!   ثابت مقابل على الرغم من أن الأسير


Oct 20, 2010

Rakyat Bukan Hipokrit Macam UMNO....!!!


JANGAN BERGANTUNG PADA PORTAL , BACA UMNO-ONLINE – MK

Tengku Adnan turut menyarankan agar anggota Kelab Umno Luar Negara tidak terpedaya dengan fitnah yang dilemparkan kepada kerajaan menerusi media baru seperti pelbagai portal berita.

Beliau menyarankan pelajar Malaysia di luar negara supaya sentiasa mengikuti perkembangan politik dan isu-isu semasa melalui portal Umno di umno-online, dan tidak hanya bergantung maklumat kepada sesuatu portal berita sahaja.

"Masalah kita semua ini ialah lebih suka kepada hiburan picisan. Bila orang maki orang, kita suka kerana ia hiburan picisan. Kita mesti keluar daripada kepompong ini. Kalau kita tidak buat perubahan-perubahan ketara pada diri kita, percayalah kita tidak akan berjaya," katanya.

Beliau dalam pada itu meminta supaya kesemua anggota kelab itu "menjadi mata, telinga dan mulut untuk kerajaan. Ini adalah kerana kerajaan kini sentiasa memikirkan hal rakyat dan masa depan negara."

Nota:

Blog atau portal anti UMNO dibuat atas dasar sukarela
untuk ajak rakyat bangun berjuang....

Blog dan laman web UMNO memang di upah...
Cuma adda satu cara untuk meramaikan pelawat web UMNO....
Caranya ialah kalau penulis blog UMNO boleh di beri upah
Kenapa tidak Pembaca web UMNO juga turut diupah...
Jamin hit bolg UMNO naik mendadak...
Kah....Kah....kah.....!!!

No comments:

Post a Comment