Selamat Datang Ke    Blog Sepang Kederang   Tetap Melawan Walau Tertawan...!!!  Fixed Versus Although captive..!!  虽然俘虏固定对战...!!!  बंदी हालांकि फिक्स्ड बनाम...!!!   ثابت مقابل على الرغم من أن الأسير


Nov 5, 2010

Tahniah..!!! Kepada Muslimah PAS Yang Berani...!!!


"Saya terbaca petikan berita daripada akhbar Utusan Malaysia Online "Ketua Puteri UMNO Kuala Krai diserang ketika rayu undi".

Bagi saya Akhbar Utusan Malaysia sudah pasti akan mencari berita sensasi untuk dimanipulasikan, apatah lagi suasana pilihan raya kecil yang mana mungkin beritanya boleh mengubah pendirian pengundi atas pagar.

Bukan percaya sangat, tapi sebagai pengguna online memang seharusnya membaca daripada semua sumber termasuk sumber musuh.

Antara petikan akhbar Utusan Online adalah seperti berikut (link);

"GUA MUSANG 4 Nov. - Ketua Puteri UMNO Kuala Krai, Suzaini Adlina Mohd. Shukri, cedera diserang seorang wanita dipercayai anggota parti lawan ketika sedang merayu undi di Sekolah Kebangsaan Cina Gua Musang di sini dalam pilihan raya kecil Galas hari ini.

Dalam kejadian 11.30 pagi itu, Suzaini Adlina, 37, diserang dari arah belakang oleh wanita itu yang menggunakan tiang bendera menyebabkan beliau cedera di dahi dan hidung."


Nota :

Tergelak sampai tertonggeng aku, rupanya Ketua Puteri UMNO Kuala Krai dahi dan hidung dibelakang kepala. Cacat atau juga mungkin pernah dilahirkan kembar siam!!!

Bahloi punya wartawan akhbar Utusan Malaysia...Tak perlulah tulis panjang dalam isu ini, tahniah kepada muslimat yang berkenaan, kalau boleh selepas ini pukul sekali dengan sepanduk..!!!

No comments:

Post a Comment