Selamat Datang Ke    Blog Sepang Kederang   Tetap Melawan Walau Tertawan...!!!  Fixed Versus Although captive..!!  虽然俘虏固定对战...!!!  बंदी हालांकि फिक्स्ड बनाम...!!!   ثابت مقابل على الرغم من أن الأسير

Nov 11, 2010

UMNO Adalah Bapak Kepada Segala Bapak Pengkhianat...!!


Khianat Paling Besar Tidak Laksana Amanah - BO

Marang : Presiden PAS, Dato’ Seri Tuan Guru Abdul Hadi Awang berkata amanah yang paling besar adalah melaksanakan perintah Allah SWT di atas muka bumi ini terutamanya kepada pemimpin negara.

Menurutnya, mana-mana pemimpin negara yang tidak melaksanakan perintah Allah SWT itu menjadi pengkhianat yang sangat besar.

“Orang yang jadi pemimpin negara adalah amanah yang paling besar. Sekiranya dia tidak melaksanakan perintah Allah. Maka, dia menjadi pengkhianat yang sangat besar,” ujarnya ketika menyampaikan kuliah Jumaat, di Masjid Rusila, Marang, baru-baru ini.

Malah, katanya orang yang diberi hak serta peluang melantik pemimpin negara tetapi tidak mengikut kehendak Islam juga mendapat kemurkaan Allah.

Menurutnya, tanggungjawab melantik pemimpin negara juga bukan perkara permainan bagi mendapatkan imbuhan wang ringgit.

“Khianat yang paling besar adalah memimpin negara tidak mengikut syariat Allah SWT.
Begitu juga dengan orang yang melantik pemimpin negara dan tidak mengikut cara-cara Islam, murka yang sangat besar.

“Kerana itu, adalah amanah yang sangat besar, bukan main lantik pemimpin boleh RM50, boleh RM100. Ini amanah yang sangat besar di hari kiamat,” tegasnya.

Ustaz Abdul Hadi turut mengingatkan dengan sepotong hadis yang bermaksud,“Barang siapa yang melantik kepimpinan bukan kerana kelayakkannya, tetapi kerana dunianya. Maka, dia telah khianat terhadap dan Rasul-Nya SAW”.

Justeru itu, katanya pelaksanaan hukum hudud yang terkandung dalam perundangan Islam wajib ditunaikan oleh pemerintah Islam yang diamanahkan.

Nota :

Dahlah menang dengan cara menipu...
Bila dapat kuasa tak amanah pulak...
Patutlah kita gelarkan UMNO ni sebagai Bapak Pengkhianat....
Denagn erti kata yang lain..."Pergi jahanamlah Dengan UMNO.."
Ohh...baru rasa lega sikit....
Kah...Kah...Kah....!!!

No comments:

Post a Comment