Selamat Datang Ke    Blog Sepang Kederang   Tetap Melawan Walau Tertawan...!!!  Fixed Versus Although captive..!!  虽然俘虏固定对战...!!!  बंदी हालांकि फिक्स्ड बनाम...!!!   ثابت مقابل على الرغم من أن الأسير


Dec 29, 2010

Ampun Tuanku...UMNO Sebenarnya Penipu...!!


MB SELANGOR LEWAT SERAH SURAT - BH

Sultan Sharafuddin perkenan pelantikan SUK baru pada 10 Disember

Pelantikan Pengarah Jabatan Agama Islam Selangor (JAIS), Datuk Mohd Khusrin Munawi sebagai Setiausaha Kerajaan Negeri yang baru adalah muktamad dan tidak boleh diubah walaupun Menteri Besar, Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim berkesempatan menghadap Sultan Selangor.

Setiausaha Sulit Sultan Selangor, Mohamad Munir Bani, bagaimanapun berkata hasrat Abdul Khalid menghadap Sultan Sharafuddin Idris Shah, hari ini berhubung perkara itu tidak dapat dilaksanakan kerana baginda bercuti mulai 26 Disember hingga 3 Januari ini.

Katanya, Sultan Sharafuddin Idris Shah adalah Sultan yang tegas dan tidak akan berganjak daripada keputusan yang sudah dibuat.

Selain itu, katanya, mengikut Undang-Undang Tubuh Kerajaan Selangor 1959, tidak dinyatakan Menteri Besar perlu terlebih dulu dimaklum mengenai calon bagi jawatan itu atau mendapat persetujuan Menteri Besar.

Nota:

Tengok betul betul muka ini...boleh dipercayai ke muka macam ini...

Ini semua bertujuan tujuan untuk gaduhkan Kerajaan selangor dengan sultan selangor
Wal hal perlantikan ini tidak sangkut paut dengan sultan selangor

Jelas ini adalah cara zionis bekerja
Tak kan tak sedar lagi siapa zionis ?
Zionis adalah penasihat Bini Rosmah...

Tak kan tak faham-faham lagi...!!

No comments:

Post a Comment