Selamat Datang Ke    Blog Sepang Kederang   Tetap Melawan Walau Tertawan...!!!  Fixed Versus Although captive..!!  虽然俘虏固定对战...!!!  बंदी हालांकि फिक्स्ड बनाम...!!!   ثابت مقابل على الرغم من أن الأسير


Dec 3, 2010

Sebodoh-Bodoh UMNO...Bangang Lagi PERKASA...!!!


"Semalam kalau korang baca di ( SINI, ) YB Yusmadi Yusoff telah menyifatkan tindakan Ketua Wira Perkasa Arman Azha Abu Hanifah yang mengatakan Presiden PKR Datin Seri Dr Wan Azizah Ismail sebagai "pelacur politik." Sebagai Kurang Ajar..

Kalau macam tu.. Ketua Wanita PERKASA ni nampaknya lebih Kurang Ajar dari Arman tu.. Ketua Wanita PERKASA Zaira Jaafar ini berkata Anwar bukanlah dihantar oleh Allah tapi oleh Syaitan untuk memusnahkan Melayu..

Sedikit terjemahan..

Ketika Presiden PKR DS Wan Azizah menganggap bahawa suaminya itu sebagai pemimpin yang dianugerahkan Allah untuk membebaskan rakyat Malaysia dari cengkaman kuasa jahat UMNO, Ketua Wanita PERKASA Zaira Jaafar pula mengatakan Anwar adalah utusan dari Neraka untuk memusnahkan Melayu..

Oleh sebab itu Zaira mahu darjah kebesaran yang membawa gelaran Datuk Seri dan segala darjah kebesaran yang dianugerahkan oleh Sultan dilucutkan dari Anwar kerana mempertikaikan ketuanan Melayu..

Nota :

Kah...Kah...Kah.....!!!
Kah...Kah....Kah....!!!
Tak pernah jumpa lagi orang bangang macam wanita perkasa...
Sayang... orang cantik...tapi bangang rupanya...
Dah lah bangang...nampak sangat tak cerdik...
Bila tek cerdik...maknanya BODOH lah tu....
Kah...Kah....Kah....!!!

No comments:

Post a Comment