Selamat Datang Ke    Blog Sepang Kederang   Tetap Melawan Walau Tertawan...!!!  Fixed Versus Although captive..!!  虽然俘虏固定对战...!!!  बंदी हालांकि फिक्स्ड बनाम...!!!   ثابت مقابل على الرغم من أن الأسير


Jan 20, 2011

Anwar Tetap Mahu Berdebat Dengan PM...!!


Saya memandang serius laporan Agensi Berita Nasional (Bernama) bahawa
saya tidak mahu berbahas secara terbuka dengan
Najib Razak. Laporan tersebut kononnya memetik
kenyataan saya di Alor Setar sesuaii
Majlis Wacana Maqasid Syariah di Kolej Insaniah
Alor Setar petang tadi.

Saya tegaskan di sini, saya sedikitpun tidak
berganjak dari kenyataan sebelumnya serta
hasrat yang terkandung dalam surat rasmi berniat
mempelawa YAB Perdana Menteri untuk berdebat
secara terbuka demi kepentingan rakyat Malaysia seluruhnya.

Saya berharap Agensi Berita Nasional (Bernama)
agar menarik balik serta membetulkan laporan
bertarikh 19hb Januari 2011 yang berjudul "SAYA
TIDAK AJAK PERDANA MENTERI BERDEBAT, HANYA BERBINCANG" - ANWAR.

ANWAR IBRAHIM

No comments:

Post a Comment