Selamat Datang Ke    Blog Sepang Kederang   Tetap Melawan Walau Tertawan...!!!  Fixed Versus Although captive..!!  虽然俘虏固定对战...!!!  बंदी हालांकि फिक्स्ड बनाम...!!!   ثابت مقابل على الرغم من أن الأسير


Feb 9, 2011

Lagi Cerita Pasal FLOM...!!!


“CALON PRK MERLIMAU – KETUA WANITA KEADILAN CABAR NAJIB”

Adalah amat dikesali bila mana isteri kepada Perdana Menteri Malaysia, Rosmah Mansor yang cuba mengambil kesempatan publisiti atas misi murni menyelamat rakyat Malaysia di Mesir baru-baru ini.

Peranan beliau dalam misi ini nampaknya sudah melebihi tugasan seorang Menteri. Saya melihat keadaan ini jelas menunjukkan bahawa Rosmah sebenarnya mahukan pengiktirafan dalam kerja kuatnya di Oman, Bahrain dan kini di Mesir.

Maka adalah sesuai kiranya Perdana Menteri Malaysia, Najib Razak yang juga selaku Pengerusi Barisan Nasional (BN) memberi peluang kepada Rosmah untuk bertanding di PRK Merlimau yang akan datang.

Cabaran ini juga sesuai buat BN sebagai pujukan kepada hasrat Ketua Wanita UMNO, Shahrizat Abdul Jalil yang telah gagal meletakkan calon wanita pada PRK Tenang lalu.

Saya melihat pemilihan Rosmah ini amat penting bagi menyelamatkan berjuta-juta wang rakyat Malaysia dari terus dibazirkan dalam siri jelajah dunia dan pelbagai persidangan mengarut dibawah rancangan ‘Wanita Pertama’ Malaysia ini.
Andai benar PM Najib mahu buktikan perubahan, saya mencabar beliau untuk menerima cabaran ini.

Sekian. Terima kasih.

YB ZURAIDA BINTI KAMARUDDIN
KETUA WANITA KEADILAN
MERANGKAP AHLI PARLIMEN AMPANG

No comments:

Post a Comment