Selamat Datang Ke    Blog Sepang Kederang   Tetap Melawan Walau Tertawan...!!!  Fixed Versus Although captive..!!  虽然俘虏固定对战...!!!  बंदी हालांकि फिक्स्ड बनाम...!!!   ثابت مقابل على الرغم من أن الأسير


Feb 8, 2011

PAS Wakili PR Di DUN Merlimau....!!


KUALA TERENGGANU - PAS akan menentukan calonnya pada 13 Februari ini, bagi mewakili Pakatan Rakyat untuk bertanding dalam pilihanraya kecil Dewan Undangan negeri (DUN) Merlimau , Melaka, 6 Mac depan.

Setiausaha Agung PAS, Datuk Mustafa Ali berkata demikian ketika mengulas keputusan mesyuarat Majlis Pimpinan Pakatan Rakyat yang diadakan di Ibu Pejabat Kebangsaan DAP petang semalam, Isnin, 7 Februari.

Ketika mengumumkan keputusan sebulat suara Pakatan Rakyat itu, Ketua Umum PKR, Dato' Seri Anwar Ibrahim menafikan khabar angin bahawa Pakatan akan meletakkan sebarang calon sebagaimana dihebohkan sesetengah media.

"Tentang Merlimau kami setuju sebulat suara untuk sokong calon PAS dan seluruh jentera Pakatan Rakyat akan membantu.

“Kami telah bincang dan bersetuju menyokong calon PAS sebagai wakil Pakatan,” kata Anwar.

Presiden PAS, Dato' Seri Tuan Guru Abdul Hadi Awang yang hadir bersama dalam sidang media itu meminta supaya seluruh jentera Pakatan Rakyat khususnya PAS, dikerahkan untuk berkempen.

Sehubungan itu, jentera PAS negeri Terengganu sudah bersedia dan akan bergerak pada bila-bila masa sekiranya diarahkan oleh pihak PAS Pusat.

No comments:

Post a Comment