Selamat Datang Ke    Blog Sepang Kederang   Tetap Melawan Walau Tertawan...!!!  Fixed Versus Although captive..!!  虽然俘虏固定对战...!!!  बंदी हालांकि फिक्स्ड बनाम...!!!   ثابت مقابل على الرغم من أن الأسير


Mar 5, 2011

Kalau Tak Sama...Maknanya Samalah Tu....!!

Ini demo Kat Malaysia... Ini Pulak Demo Kat Mesir....semuanya hampir sama saja di malaysia dan di mesir...!!!

PROVOKASI : KERAJAAN BERI AMARAN - mStar

TEMERLOH: Kerajaan memberi amaran kepada pembangkang supaya tidak melakukan provokasi dengan membandingkan sistem pentadbiran Malaysia dengan beberapa negara di Timur Tengah yang berhadapan dengan konflik politik.

Muhyiddin Yassin berkata, tindakan tidak bertanggungjawab pembangkang itu boleh menimbulkan ketegangan dan suasana huru-hara di kalangan rakyat.

"Ini provokasi pembangkang yang bagi saya tidak bertanggungjawab, tidak demokratik dan sengaja nak buat huru-hara apabila membuat perbandingan situasi di Malaysia yang semua orang tahu merupakan negara yang aman, makmur dan membangun dengan pesat.
"Bagi saya mereka tak ada tujuan lain kecuali untuk menimbulkan keadaan porak peranda. Mereka lebih seronok kalau negara ini hancur dan ada krisis.

"Bagi saya ini sikap yang amat tak bertanggungjawab, jadi kita nak bagi amaran supaya jangan bermain dengan api yang bahaya," katanya.

Nota:

di mesir ada rasuah
di malaysia ada rasuah
di mesir ada tangkap tampa bicara
di malaysia ada tangkap tanpa bicara
di mesir pilihanraya ada undi pos
di malaysia pilihanraya ada undi pos
di mesir beli kapal selam
di malaysia ada beli kapal selam
di mesir bini president ambil 10% untuk semua kontrek
di malaysia laki pm ambil 10% untuk smeua kontrek
di mesir ada first lady
di malaysia ada fat lady

Takkan tak sama lagi...?
Kah...Kah...Kah...

No comments:

Post a Comment