Selamat Datang Ke    Blog Sepang Kederang   Tetap Melawan Walau Tertawan...!!!  Fixed Versus Although captive..!!  虽然俘虏固定对战...!!!  बंदी हालांकि फिक्स्ड बनाम...!!!   ثابت مقابل على الرغم من أن الأسير


Mar 26, 2011

Lanchow..Maaa...!!


VIDEO SEKS: NAJIB PERTAHAN UMNO TIDAK TERLIBAT - MI

Umno tidak terlibat dalam skandal pendedahan rakaman video seks oleh tiga “Datuk T”, yang didakwa melibatkan seorang pemimpin kanan Pakatan Rakyat, kata i Najib Razak.

“Soalnya sama ada rakaman itu benar atau tidak, sebab kalau benar maknanya ada satu perbuatan mungkar yang berlaku. Itu perkara utama yang perlu ditentukan,” kata Najib selepas mempengerusikan mesyuarat Majlis Tertinggi Umno malam tadi. “... sebab ada pihak condong untuk bangkitkan soal konspirasi dan sebagainya jadi ini mengalih dari soal pokok sama ada berlaku atau tidak perbuatan yang mungkar itu dan dirakamkan atau tidak,” tambahnya.

Ketua Umum Pakatan Rakyat i Anwar Ibrahim yang membuat laporan polis Selasa lalu mendakwa wujud pembabitan Najib dan juga Hishamuddin Hussein dalam isu ini.

Semalam, Setiausaha Agung PKR Saifuddin Nasution Ismail mahu Najib dan Mahathir Mohamad memikul tanggungjawab dalam hal ini ekoran pengakuan “Datuk T’ bahawa mereka yang mendedahkan rakaman video seks ini.

Najib (gambar) berkata apa yang penting adalah untuk menyiasat kesahihan dan ketulenan video itu kerana parti berpegang kepada prinsip kebenaran sama ada perbuatan itu benar-benar berlaku dan dirakamkan.

Nota:

semua ini adalah kerana UMNO...
amat jelas kalau dibaca bahawa tape ini
pada awalnya ingin diberikan pada anwar

kemudian anwar diberi tempoh 2 minggu
untuk berundur dari politik...
kah kah kah

berundur dari politik bermakna membiarkan
mat mongol dan suaminya merompak negara ini...
Kah..kah...Kah....

No comments:

Post a Comment