Selamat Datang Ke    Blog Sepang Kederang   Tetap Melawan Walau Tertawan...!!!  Fixed Versus Although captive..!!  虽然俘虏固定对战...!!!  बंदी हालांकि फिक्स्ड बनाम...!!!   ثابت مقابل على الرغم من أن الأسير


Mar 12, 2011

Siapa Mencuri..Siapa Menipu....??


ULASAN Y.B.M. TENGKU RAZALEIGH HAMZAH MENGENAI
PERKARA YANG DIBANGKIT DALAM BUKU DR. MAHATHIR
Jumaat, 11 Mac 2011

______________________________________
Sekai lagi saya dituduh membawa parti ke mahkamah. Saya juga
dituduh terlibat dalam politik wang semasa pemilihan parti dalam
tahun 1987.

Saya tidak mempunyai wang untuk tujuan itu. Saya
tidak ada kroni. Sebenarnya, saya menentang politik wang.

Allah Maha Mengetahui bahawa saya tidak pernah membuat segala
perkara itu. Sungguhpun demikian, saya dipilih setiap kali saya
bertanding di Gua Musang.

Saya tidak pernah mencuri.
Saya tidak pernah menipu.
Dia yang mencuri dan menipu
akan rasa berdosa sepanjang masa, sepanjang hayatnya

T.RAZELEIGH HAMZAH

No comments:

Post a Comment