Selamat Datang Ke    Blog Sepang Kederang   Tetap Melawan Walau Tertawan...!!!  Fixed Versus Although captive..!!  虽然俘虏固定对战...!!!  बंदी हालांकि फिक्स्ड बनाम...!!!   ثابت مقابل على الرغم من أن الأسير


Apr 20, 2011

Lagi Projek Nak Tipu Melayu....!!!


RM50 JUTA UNTUK PROJEK EMEL SATU MALAYSIA - MK

Satu syarikat IT tempatan, Tricubes Bhd akan melaburkan RM50 juta untuk menyediakan akaun e-mel kepada semua warga Malaysia yang berusia 18 tahun ke atas.

Pelaburan bagi Projek Emel 1Malaysia itu adalah bagi menyediakan akaun email kepada semua warga Malaysia untuk urusan rasmi dengan kerajaan.

Najib Razak ketika merasmikan projek berkenaan hari ini berkata, emel berkenaan akan membolehkan komunikasi secara langsung dan selamat di antara rakyat dan kerajaan.
Ia juga bertujuan untuk meningkatkan penyampaian perkhidmatan kerajaan kepada pengguna dan juga warga niaga.

Ditanya sekiranya projek berkenaan akan bertembung dengan perkhidmatan dalam talian lain seperti MyEG, Tricubes berkata projek berkenaan berbeza daripada inisiatif sedia ada.

Ketua pegawai eksekutifnya Khairun Zainal Mokhtar berkata, berbeza dengan perkhidmatan bayaran dalam talian MyEG, perkhidmatan melibatkan email baru itu akan melibatkan penghantaran notis dan bil.

Nota:

cuba selidik siapa punya syarikat ini
ini mesti ada hubungansdengan bik mama
atau ada hubungan dengan mat mongol

bursa saham kata syarikat ini nak bangkrap
kah kah kah

Masih ada lagi orang melayu tak sedar
Inilah perniagaan kroni
paksa rakyat beli
paksa rakyat guna
patutlag china marah
patutlah india marah
inilah cara melayu menipu

bila china marah
bila india marah
tuduh mereka rasis

kah kah kah

No comments:

Post a Comment