Selamat Datang Ke    Blog Sepang Kederang   Tetap Melawan Walau Tertawan...!!!  Fixed Versus Although captive..!!  虽然俘虏固定对战...!!!  बंदी हालांकि फिक्स्ड बनाम...!!!   ثابت مقابل على الرغم من أن الأسير


Apr 5, 2011

Lawak Pagi Selasa....!!


TIADA KOMPROMI CALON MENANG CARA RASUAH :SPR - UM

Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) tidak berkompromi dengan mana-mana calon yang menang dalam suatu pilihan raya melalui rasuah, kata Pengerusinya, Abdul Aziz Mohd Yusof.
Beliau berkata, bagaimanapun, SPR bukan badan yang dipertanggungjawabkan oleh Perlembagaan Persekutuan dan undang-undang untuk membuat siasatan termasuk mengenai isu rasuah dan politik wang.

"Kita tidak ada unit, bahagian dan jabatan yang menguatkuasakan perkara tersebut. Kita tidak mempunyai keupayaan itu. Kita tidak ada kepakaran dan tidak ada orang.

"Kita bekerjasama rapat dengan agensi lain iaitu SPRM untuk rasuah dan polis untuk hal-hal yang berkaitan dengan jenayah.

"Jika ada elemen rasuah untuk tujuan menang, atau rasuah untuk membeli undi dan sebagainya, bagi mereka yang tahu, hendaklah lapor kerana ini boleh didakwa,” katanya.

Nota:

Kalau pilihanraya boleh mengubah sesuatu
pilihanraya ini telah lama di haramkan
Kah...Kah...Kah....!!

No comments:

Post a Comment