Selamat Datang Ke    Blog Sepang Kederang   Tetap Melawan Walau Tertawan...!!!  Fixed Versus Although captive..!!  虽然俘虏固定对战...!!!  बंदी हालांकि फिक्स्ड बनाम...!!!   ثابت مقابل على الرغم من أن الأسير


May 9, 2011

Asal Bukan UMNO....!!


PEMBANGKANG GUBA PENDEKATAN BARU PADA PRU13 – ABDUL GHANI - tiewnama

Pakatan pembangkang akan menggunakan pendekatan baru untuk menjatuhkan Barisan Nasional (BN) dengan menumpukan sasaran mereka terhadap UMNO pada pilihan raya umum ke-13 nanti, kata Abdul Ghani Othman.

Dia berkata, pendekatan ini dilakukan setelah matlamat mendapatkan sokongan 80 peratus pengundi bukan Melayu dalam bandar dalam pilihan raya umum 2008 telah tercapai.

Pakatan tersebut kini menggunkan slogan undilah calon Melayu asalkan bukan dari UMNO berbeza dengan pilihan raya umum lalu yang mengajak pengundi beralih kepada pembangkang asalkan bukan BN sehingga calon MCA dan Gerakan mengalami kekalahan teruk di Johor.

"Pendekatan terbaru yang dimulakan sejak dua tahun lalu semakin rancak selepas pilihan raya Dewan Undangan Negeri Serawak yang menyaksikan pembangkang menguasai kerusi kawasan bandar dan pekan pada 16 April lalu,” katanya.— Bernama

Nota:

malaon ini sengaja buat kenyataan macam ini
untuk memberi satu gambar bahawa menjatuhkan
kerajaan adalah satu kesalahan

kah kah kah

sebenarnya memang tujuan dap, pas dan pkr
untuk menjatuhkan kerajaaan barisan nasional
ini bukan satu kerja yang salah
ini memang tugas dan kerja politik
untuk menumbangkan kerajaan gerombolan

menjatuhkan kerajaan gerombolan ini
adalah agenda induk pakatgan rakyat
kah kah kah

No comments:

Post a Comment