Selamat Datang Ke    Blog Sepang Kederang   Tetap Melawan Walau Tertawan...!!!  Fixed Versus Although captive..!!  虽然俘虏固定对战...!!!  बंदी हालांकि फिक्स्ड बनाम...!!!   ثابت مقابل على الرغم من أن الأسير


May 5, 2011

Lagi Lama Lagi Bagussss,,,,!!

Macam mana seluar dia koyak..? Seluar koyak kalau teoh ini ditarik dabn di humbankan ke bawah...!!

KES SARBAINI: POLIS SERAH SEMULA KERTAS SIASAT JUMAAT – MI

Kertas siasatan berhubung kematian pegawai Kastam Ahmad Sarbaini Mohamed, yang telah dikemaskinikan, akan dihantar semula ke Jabatan Peguam Negara selewat-lewatnya Jumaat ini dan polis tidak menolak kemungkinan saksi-saksi baru dipanggil jika diperlukan.
Ketua Polis Kuala Lumpur Zulkifli Abdullah berkata, ada kemungkinan saksi-saksi baru akan muncul berikutan hasil soal siasat susulan yang dijalankan baru-baru ini.

“Dalam proses siasatan, ia terbuka... kami tidak pernah hadkan saksi. Jadi, bila keterangan diambil dan timbul nama-nama baru, kita akan teruskan siasatan,” kata beliau kepada pemberita di sini hari ini.

“Proses siasatan tidak akan mati. Dalam siasatan memang ada kemungkinan (akan ada) saksi baru. Jika ada, keterangan saksi baru akan diambil jika ada keperluan.
“Tetapi apa pun, ia masih lagi dalam siasatan kerana kita perlu mengesahkan apa yang dikatakan itu betul,” katanya lagi.

Zulkifli menjelakan, kertas siasatan yang baru diterima pihaknya akan diteliti sebelum dihantar kepada Jabatan Peguam Negara.

Nota:

satu malaysia tunggu surat wasiat
yang telah ditemui dalam poket sarbaini
apa isinya? kah kah kah

kalau tak ada buat laaaa kah kah kah

No comments:

Post a Comment