Selamat Datang Ke    Blog Sepang Kederang   Tetap Melawan Walau Tertawan...!!!  Fixed Versus Although captive..!!  虽然俘虏固定对战...!!!  बंदी हालांकि फिक्स्ड बनाम...!!!   ثابت مقابل على الرغم من أن الأسير


Jul 30, 2011

Hati-Hati Jangan Sampai Tertipu...!!


ROSMAH MAHU GOLONGAN MUDA KUASAI KEMAHIRAN – BH

Rosmah Mansor menyeru golongan belia supaya menguasai kemahiran berpotensi bagi membolehkan mereka mempunyai daya kelangsungan untuk menghadapi arus pembangunan yang semakin mencabar.

Sehubungan itu, beliau meminta golongan belia menggunakan usia muda untuk menimba ilmu dan kepakaran kerana mereka mempunyai kuasa untuk mencipta serta melakukan transformasi negara ke tahap paling tinggi pada masa hadapan.

Beliau berkata, selain itu golongan terbabit perlu mengikis sikap membuat kerja sambil lewa bagi memastikan dapat mencapai kejayaan dalam bidang diceburi serta dipandang tinggi masyarakat.

Nota :

sila baca kesah dibawah ini yang dihantar oleh pembaca:

" Salam nak share story skit. Kononya ada offer untuk parent yg nak hantar anak kat program permata-gifted kids untuk develop dalam area music and art. Kak mah kita kumpulkan la budak-budak yang kononya gifted tu.

Member I pun gi join sekali. Sampai kat tempat tu, budak-budak tu kononya dipeluk oleh Rosmah dsbnya. Lebihkurang...pastu dia tanya sapa yang parent dia income 3-4 ribu sebulan ke atas je boleh hantar anak untuk program tu.

Hampeh...member ingat anak dia super bijak kerajaan boleh tanggung. Rupanya kak mah kita lagi bijak. Dia buat program, parent tanggung belanja. Dia dapat nama. Ciss..petang tu, member ni balik tangan kosong je lah."

No comments:

Post a Comment