Selamat Datang Ke    Blog Sepang Kederang   Tetap Melawan Walau Tertawan...!!!  Fixed Versus Although captive..!!  虽然俘虏固定对战...!!!  बंदी हालांकि फिक्स्ड बनाम...!!!   ثابت مقابل على الرغم من أن الأسير


Jul 5, 2011

Himpunan BERSIH 2.0 Kini Di Peringkat Global...!!


BERSIH : EXCO AMK DITAHAN DI LAPANGAN TERBANG KUCING – keadilan daily

Exco Angkatan Muda KEADILAN (AMK), Zulhaidah Suboh ditahan di Lapangan Terbang Kuching tengahari tadi kerana memakai Baju Bersih, sekaligus merupakan tangkapan pertama di Sarawak.

“Saya ditahan sebelum penerbangan saya dari Kuching ke Miri dan alasan pengakapan itu kerana saya berpakaian Bersih di bawah Akta polis Seksyen 27, kata polis itu kepada saya.

“Antara 10 hingga 15 Pegawai Polis berpakaian biasa bersama Pasukan Gerakan Am (PGA) menahan saya seorang,” katanya dihubungi Keadilan Daily.

Beliau yang ditahan di balai polis lapangan terbang Miri dan dihantar ke balai Polis di daerah itu akan diwakili peguam, Majen Panyuk.

NOTA:

akhirnya bersih sampai juga ke sarawak
bersih kini telah sampai ke semua negeri
di malaysia semua pekan dan semua kampong

bersih kini juga telah menjadi gerakan global
9 julai bersih akan dirayakan di :
australia – indonesia -korea
jepun- taiwan – dubai –
peranhis – london united kingdom –
new york, washington dc, san francisco, montreal canada
dan hulu langat dan kulaifornia

No comments:

Post a Comment