Selamat Datang Ke    Blog Sepang Kederang   Tetap Melawan Walau Tertawan...!!!  Fixed Versus Although captive..!!  虽然俘虏固定对战...!!!  बंदी हालांकि फिक्स्ड बनाम...!!!   ثابت مقابل على الرغم من أن الأسير


Jul 25, 2011

Ya Ampuuuuun...Tolooonglah....Terang-Terang Melayu Kena Tipu...!!


HANTAR PULANG PEGUAM PERANCHIS TIADA KAITAN POLITIK, KATA HISHAM -MI

Putrajaya menegaskan keputusan menghantar pulang seorang peguam Perancis William Bourdon sehari selepas dia berucap di Pulau Pinang berhubung kontroversi pembelian kapal selam Scorpene bernilai RM7 bilion bukan satu tindakan berbaur politik.

Hishammuddin Hussein berkata Bourdon yang sedang menguruskan kes berkaitan dengan dakwaan sogokan kepada sebuah syarikat yang dikaitkan dengan Najib Razak, telah dihantar pulang ke Paris kerana melanggar peraturan visa pelancong.

“Dia telah melanggar syarat-syarat visanya. Oleh kerana ia kes berprofil tinggi, orang ramai memilih untuk mengatakan ia berbaur politik. Ramai yang dihantar balik setiap hari,” katanya.

Ketika ditanya dia dihantar pulang kerana ucapannya yang dia sepatutnya bercakap pada dua majlis mengutip dana hujung minggu lalu, Hishammuddin yang juga Naib Presiden Umno berkata, “saya tidak tahu apa itu, tetapi yang pasti dia tidak boleh ucapan.”

Sabtu lalu, pemimpin-pemimpin Pakatan Rakyat menyifatkan tindakan Putrajaya menghantar balik peguam Bourdon sebagai tindakan berkaitan politik.

Pemimpin-pemimpin Pakatan Rakyat berkata, tindakan menghantar pulang peguam itu menunjukkan pentadbiran Najib masih mahu menyembunyikan fakta mengenai urusan pembelian kapal selam.
-------------------------------------------------------------------
kah kah kah….YA AMPOOOOOON….

woit… YA ALLAH TUHAN SEKELIAN ALAM…. TOLONG LAAAA….

kah kah kah…TOLONG LAH JANGAN BAGI MUNKEEEE NI CAKAP APA APA…..

kah kah kah….AIMAN TAK KISAH...KALAU BERCAKAP NAMPAK SANGAT BODOH ORANG YANG BERNAMA HISHAMUDDIN….

No comments:

Post a Comment