Selamat Datang Ke    Blog Sepang Kederang   Tetap Melawan Walau Tertawan...!!!  Fixed Versus Although captive..!!  虽然俘虏固定对战...!!!  बंदी हालांकि फिक्स्ड बनाम...!!!   ثابت مقابل على الرغم من أن الأسير


Aug 3, 2011

Kita Semua Sedang Di Tipu...!!


PENGUNDI BARU: PAGI TADI PR, PETANG INI WARGANEFGARA - MK

Kurang empat jam selepas Malaysiakini melaporkan seorang penduduk tetap (PR) yang memegang kad MyPR merah telah didaftarkan sebagai pengundi baru, dia nampaknya telahpun menjadi warganegara.

Dia kini mempunyai MyKad biru, berdasarkan semakan pada sistem dalam talian yang sama Jabatan Pendaftaran Negara (JPN) di mana butiran identifikasi dirinya direkodkan.

Semakan pada sistem pengesahan dalam talian JPN sebanyak dua kali - pada jam 5.48 petang semalam dan 11.30 pagi ini - menunjukkan nama Mismah adalah berstatus PR yang telah mengambil kad MyPRnya (No 640704715238), kad pengenalan bagi PR.

Apabila nombor yang sama dimasukkan ke dalam sistem pengesahan dalam talian SPR, Mismah yang sama adalah pengundi berdaftar yang baru.

nota:

Pilihanraya akan datang terbukti pakatan akan menang
tetapi pakatan akan ditipu
penipuan sekarang ini sedang berjalan dengan lancarnya...
kah kah kah

2 comments:

  1. kau orang jumpa sikit sangat, ikut cerita kawan saya permanent resident merah yang dapat biru sama dengannya rarusan ribu...,.

    ReplyDelete
  2. NAK TERGELAK SAYA, PAS BARU TAHU

    ReplyDelete