Selamat Datang Ke    Blog Sepang Kederang   Tetap Melawan Walau Tertawan...!!!  Fixed Versus Although captive..!!  虽然俘虏固定对战...!!!  बंदी हालांकि फिक्स्ड बनाम...!!!   ثابت مقابل على الرغم من أن الأسير


Sep 7, 2011

Gila Ada Macam-Macam...!!


SAYA TETAP MAHU MAT SABU :KHAIRY - UM

KUALA LUMPUR 6 Sept. - Meskipun Mohamad Sabu enggan berdebat dengan Khairy Jamaluddin, namun Ketua Pergerakan Pemuda UMNO itu tetap mendesak Timbalan Presiden Pas tersebut supaya menyahut cabarannya.

Katanya, 'kebaculan' Mohamad atau Mat Sabu membuktikan pemimpin Pas itu hanya gemar 'mengacah' tanpa menunjukkan keikhlasan terhadap apa jua perkara terutama yang melibatkan kepentingan agama, bangsa dan negara.

Beliau baru menerima e-mel daripada Kerajaan Pas Kelantan memaklumkan debat antara beliau dan Mat Sabu dibatalkan kerana Timbalan Presiden Pas itu enggan berdebat dengannya.

"Saya tidak mahu Timbalan Pesuruhjaya Pas Selangor, Khalid Abdul Samad mahupun Ketua Pemuda Pas Johor, Suhaizan Kayat.

"Apa kurangnya saya? Saya Naib Presiden Biro Politik UMNO, saya berpengalaman berdebat dengan ramai pemimpin Pas seperti Naib Presiden Pas, Datuk Husam Musa dan Khalid sebelum ini.

"Kesimpulannya, Pas sebenarnya telah panik setelah cabaran parti tersebut terhadap saya disahut dengan hati yang terbuka. Tanggapan Pas yang UMNO hanya akan berdiam diri telah tersasar jauh," katanya.
----------------------------------------------------
woit.... MACAM MACAM PUNYA GILA....

kah kah kah...ADA YANG GILA TALAK....

kah kah kah...ADA YANG GILA NAK BERPADU PADU....

kah kah kah...ADA YANG GILA NAK JADI MELAYU....

kah kah kah...ADA YANG GILA TERKENA NASI KANG KANG....

woit...YANG INI PULAK GILAKAN MAT SABU.....

woit.... AIMAN TAK KISAH....NAK BUAT MACAM MANA...GILA ADA MACAM-MACAM....

No comments:

Post a Comment