Selamat Datang Ke    Blog Sepang Kederang   Tetap Melawan Walau Tertawan...!!!  Fixed Versus Although captive..!!  虽然俘虏固定对战...!!!  बंदी हालांकि फिक्स्ड बनाम...!!!   ثابت مقابل على الرغم من أن الأسير


Sep 24, 2011

PR Bakal Tumbang Di Selangor....??


Selepas Kerajaan Selangor diserang pelbagai penjuru oleh UMNO dan dijadikan isu negeri dan kebangsaan melalui tangan tangan jahat dan kianat Negeri Selangor dibawah kerajaan pakatan rakyat terus berkuasa dibawah menteri besarnya Tan Sri Khalid Ibrahim.

Namun begitu kerajaan Selangor dan Tan Sri Khalid Ibrahim diterjah dengasn isu MAIS dan JAIS. Saolah-olah dua badan kerajaan negeri tidak sehaluan dengan kerajaan yang ada sekrang.

Dan cukup jelas peranan MAIS dan JAIS berindak dengan muasa yang ada padanya sukar dikawal selia oleh kerajaan Negeri Selangor. Memang jahat dan khianat puak UMNO untuk mengugat kerajaan Negeri Selangor.
Zaman dan era UMNO berkuasa dan memerintah Negeri Selangor MAIS dan JAIS boleh bersekudukkkan dan patuh kepada menteri besar dan exconya.

Dalam waktu yang sama UMNO dan Barisan Nasional telah mengadakan "pemungkinan seluruh negeri Selangor ". Selepas isu yang direka dan dibuat oleh juak juak UMNO tidak mendatangkan hasil dan perubahan pengundi negeri Selangor. Isu JAIS dan MAIs hanya sekadar berputar dikaca TV dan media cetak dan diulas oleh pembodek UMNO yang suada berpenyakit insane.

Dari sumber maklumat UMNO Selangor setelah mengadakan "pemungkinan' UMNO Selangor mendapat khabar gembira juak juak UMNO Selangor termasuk PM Najib Razak seperti berikut:-

Satu. UMNO Selangor dan Barisan Nasional Selangor dibawah teraju PM Najib Razak bakal beroleh kejayaan BESAR DALAM PRU13.

Dua- UMNO Selangor dan BN dapat memerintah semula Negeri Selangor dengan satu jumlah kerusi dewan undangan negeri yang agak besar pada PRU13.

Tiga:- Rakyat Selangor sudah benci dan meluat kepada pakatan rakyat dan tiada yang boleh dibangakan Selangor dibawah pakatan rakyat, kata pemimpin UMNO Selangor. Kompenen BN, MCA, MIC sudah kuat dan teguh dan menyokong penuh UMNO/BN Selangor.

Nota :

Itu kata pemimpin UMNO Selangor selepas diadakan hari "pemungkinan" UMNO.

Natijahnya Selangor berdepan dengan pengundi yang menjadi hantu boceng boleh mengundi dihampir 75 % kerusi DUN Selangor,KEKUATAN UMNO TERLETAK KEPADA HANTU BOCENG YANG BOLEH MENGUNDI DAN ADA SENARAI NAMA DALAM DAFTAR MENGUNDI, INI KEKUATAN UMNO/BN .

Pakatan Rakyat khanya negeri Selangor bakal mengahdapi satu ancaman yang besar dan satu lagi pengundi yang tarik sorong serta wang dan projek menjadi mimpi negeri kepada negeri pakatan rakyat terutama negeri Selangor.

BN/UMNO nekad mahu merampas semula negeri Selangor dalam PRU13 dengan apa cara dan sumber serta kuasa yang ada pada Najib Razak sebagai ketua perhubungan negeri dan sebagai perdana menteri
.

No comments:

Post a Comment