Selamat Datang Ke    Blog Sepang Kederang   Tetap Melawan Walau Tertawan...!!!  Fixed Versus Although captive..!!  虽然俘虏固定对战...!!!  बंदी हालांकि फिक्स्ड बनाम...!!!   ثابت مقابل على الرغم من أن الأسير


Dec 1, 2011

Ayahnda Di Medan Jihad...Anaknda Di Medan Seni...!!


Datuk Seri Muhyidin bin Mohd. Yassin Timbalan Perdana Menteri Malaysia Malaysia dan Timbalan Presiden UMNO amat berbangga dengan kejayaan anaknya yang dianugerahkan Artis Baru Terbaik serta Lagu Inggeris Tempatan Terbaik (Got To Go) Anugerah Industri Muzik Malaysia 2011 ke-18 (AIM18) baru ini.

Najwa berkata, dia tidak percaya dengan badi yang sering dikaitkan dengan anugerah itu bila dikaitkan menang atas populariti bapanya.
"Saya tak percaya pada badi anugerah ini. Apa yang penting, kita kena melipatgandakan usaha dan tidak membiarkan hasil kerja kita terhenti setakat ini saja,” katanya.

"Bagi saya, anugerah itu lebih kepada pembakar semangat untuk saya meneruskan perjuangan dalam bidang ini.

Ada lagu untuk Muhyiddin yang juga bekas Menteri Besar Johor yang diilhamkan difacebook;

Ayahanda di medan jihat
Anakanda di medan seni
Sama-sama berkubang
Sama-sama berbakti
Semoga tabah hati

Majulah Ayahanda maju jangan undur
Anakanda mohon doa restu
Rela sehidup semati bersamamu
Oh! Mujahidku


Bertepatan dengan penegasan Timbalan Presiden Umno Tan Sri Muhyiddin di persidangan serentak 3 sayap Pergerakan Wanita, Pemuda dan Puteri Umno bertajuk "Menunjangi Survival Bangsa: Suatu Jihad" di Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC) pada 29 Nov lalu... "Pilihan raya umum ke-13 adalah "ibu segala pilihan raya" maka perjuangan adalah jihad untuk agama, bangsa dan negara.. Pilihan raya ini adalah medan jihad iaitu Jihad untuk keadilan dan Jihad untuk pertahan hak dan saudara-saudari adalah para mujahid dan mujahidah,"

No comments:

Post a Comment