Selamat Datang Ke    Blog Sepang Kederang   Tetap Melawan Walau Tertawan...!!!  Fixed Versus Although captive..!!  虽然俘虏固定对战...!!!  बंदी हालांकि फिक्स्ड बनाम...!!!   ثابت مقابل على الرغم من أن الأسير

Dec 29, 2011

Bersiap Sedialah Untuk PRU Ke 13....!!


Pilihanraya umum atau PRU13 bakal diadakan bulan Febuari atau Macrh 2012. Kita tak perlu membuat teka teki. Sebaik sahaja wang RM500 dibahagikan kepada rakyat menerusi satu agenda kerajaan menggunakan logo parti BN,dan semua komponen BN,

Dari maklumat dari pehak BN/UMNO semua pengerak parti dan wakil rakyat Bn/UMNO dan semua kompenen BN mengadakn himpuna bersana rakyat dan diberi wang RM500 kepadaorang ramai setempat.

Kami sarankan kepada semua komponen pakatan rakyat tidak perlu membuat teka teki PRU13 . hanya tarikh sahaja menjadi penentuan DALAM BULAN FEBUARI DAN LEBIH TEPAT BULAN MARCH 2012 .

PRU13 tarikh sudah tidak menjadi "suspen" umum dapat dilihat bulan Febuari dan March 2012 telah ditepakan oleh BN. Tak usah terkejut dengan tarikh.

Adakah pakatan rakyat dapat kekal negeri negeri yang ada sekarang dengan wakil rakyat atau ahli parlimen bertambah atau menjadi kurang ?. Inilah persoalan yang sukar dijawap dan sukar diramal oleh semua orang.

Namun kemelut Hasan Ali dijadikan modal dan isu menyerang PAS dan pakatn rakyat. Kedua DS Anwar Ibrahim ada 9 JANUARI 2012 DIJATUH HUKUM BERSALAH OLEH MAHKAMAH NAJIB RAZAK.

Dalam waktu hanya tidak 100 hari sahaja lagi kita pemimpin pakatan rakyat terutama orang seperti Hasan Ali dan pemimpin PAS, DAP, PKR serta wakil rakyat pakatan rakyat jangan menjadi mulut GATAL DAN MEMBUAT HURUHARA DALAM PAKATAN RAKYAT.

Jika pemimpin pakatan rakyat dan wakil rakyat pakatan sudah benci kepada parinya sendiri disarankan keluar dari pakatan rakyat dari sekarang.

Dalam masa 100 hari jangan membuat dan merekaperangai yang boleh menjadikan isu kepada BN menyerang pakatan rakyat.

Kisah Hasan Ali menyerang PAS dan pakatan rakyat sudah cukup membuat UMNO menyerang PAS.

100 hari perlu dijaga dari sekarang. Calun atau bakal calun pakatan rakyat bersedialah dari sekarang .

Perjuangan dan pengorbanan penyokong PAS dan pakatan rakyat ditagih. Jangan pula pemimpin berwajah binatang seperti seekor khinzzir, boleh dibasuh dengan sleut atu tanah bagi mensucikannya."

No comments:

Post a Comment