Selamat Datang Ke    Blog Sepang Kederang   Tetap Melawan Walau Tertawan...!!!  Fixed Versus Although captive..!!  虽然俘虏固定对战...!!!  बंदी हालांकि फिक्स्ड बनाम...!!!   ثابت مقابل على الرغم من أن الأسير


Dec 21, 2011

Lembu Tidur Dalam Kondo RM10 Juta Di Singapura


"Memang gila dan penyakit lembu gila pula merebak di kondo mewah berharga RM10 juta bersamaan SGD.4.1 juta. Kondo mewah Orchard Scotts terletak di Anthony Road Singapura. Pemilik kondo mewah dikatakan dbeli oleh suami Shahrizat Jalil pada tahun 2010.

Rekod Singapore Redevelopment Authotity dan Singapore Land Authority pemilik kondo tersebut dibeli atas nama Dr. Mohamad Salleh suami Shahrizat Jalil, dan anak anak nya bernama Wan Shainur Izran dan Wan Izzana Fatimah Zabedah Mohammad Salleh.

Pembelian kondo di Singapore dikatakan dari dana projek lembu atau NFC yang diberi olej kerajaan BN/UMNO RM250 juta untuk ternakan lembu kebangsaan.

Syabas kepada PKR dan Setiausaha Agong PKR YB Saifudin Nasution merangkap Ahli Parlimen Macang Kelantan dalam pendedahan dan kenyataan terbuka kepada pemberita.

Terbukti Shahrizat dan suaminya serta anak anaknya melakukan satu kesalahnyang cukup berat dalam menggunakan dana dan wang kerajaan untuk kepentingan peribadi dan membeli harta untukkeluarga dan anaknya.

No comments:

Post a Comment