Selamat Datang Ke    Blog Sepang Kederang   Tetap Melawan Walau Tertawan...!!!  Fixed Versus Although captive..!!  虽然俘虏固定对战...!!!  बंदी हालांकि फिक्स्ड बनाम...!!!   ثابت مقابل على الرغم من أن الأسير


Jan 1, 2012

Countdown 2012 Bersama Ustaz Azhar Idrus di Dataran Kemerdekaan Shah Alam...!!


"Kepada sesiapa yang ingin menonton atau mendengar siaran ulangan Countdown 2012 Bersama Ustaz Azhar Idrus di Dataran Kemerdekaan Shah Alam yang telah diadakan pada 31 Disember 2011 boleh klik link di bahagian bawah artikel ini :-

Sekitar Program Countdown 2012 bersama Ustaz Azhar Idrus dan selebriti jemputan terkenal tanah air.

Program Countdown 2012 bersama Ustaz Azhar al Idrus, Zizan Raja Lawak, Sham Kamikaze, Imam Muda Asyraf dan Ustaz Syed Norhisham mendapat sambutan hangat dalam kalangan masyarakat tanah air kini. Malah, mengalahkan program Countdown 2012 anjuran Barisan Nasional diketuai oleh Dato Seri Najib Tun Razak. Allahu Akbar !!!

Alhamdulillah, ini petandanya kemenangan Islam semakin hampir. UAI yang juga ahli dan pendokong kuat PAS telah membuktikan kepada generasi muda kini bahawa Islam itu tidak pernah lapuk dek zaman malahan Islam adalah agama yang syumul dan paling versatile sehingga ke hari kiamat. Ini telah membidas balik kebanyakan cakap-cakap pimpinan UMNO dan BN yang memperlekehkan hukum Islam terus menerus.

Lebih kurang 70 000 orang telah membanjiri Dataran Kemerdekaan Shah Alam pada malam semalam. Fenomena Ustaz Azhar Idrus telah mewarnai tanah air kini. Golongan agama dan orang yang memperjuangkan Islam nampaknya akan mengambil alih tempat daripada golongan artis dan politikus di Malaysia. Satu petanda yang baik, menunjukkan masyarakat sudah mula minat dan kembali kepada Islam. Walaupun kerajaan hanya retorik dengan Islam, namun Agama Allah tidak akan dapat dipadamkan.

No comments:

Post a Comment